خروش همدانی‌ها علیه جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی
کد خبر: 4176160
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

خروش همدانی‌ها علیه جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی

مردم همدان امروز، 26 مهرماه، ساعت 15 با حضور در میدان فلسطین انزجار خود را از اقدامات وحشیانه اخیر رژیم کودک‌کش اسرائیل به‌ویژه بمباران شب گذشته بیمارستان المعمدانی غزه که نزدیک به یک هزار و 500 فلسطینی به شهادت رسیدند، اعلام خواهند کرد.

تجمع علیه جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستیحجت‌الاسلام سید‌حسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: امروز با توجه به جنایات مکرر رژیم غاصب وظیفه همه اعلام انزجار از رژیم اشغالگر و کودک‌کش برای دفاع از مسلمانان مظلوم فلسطین است.

وی با بیان اینکه این حضور و تجمعات در محکومیت اسرائیل می‌تواند مایه دلگرمی و استقامت بیشتر مردم مظلوم فلسطین در برابر متجاوزان شود، افزود: باید با این تجمعات صدای مظلومیت مردم فلسطین را به همه دنیا برسانیم، جنایات اخیر به‌ویژه بمباران بیمارستان غزه که باعث به شهادت رسیدن و مجروحیت بیش از یک هزار فلسطینی شد را محکوم کنیم.

فاضلیان با اشاره به آیه هفتم سوره محمد «یا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَ يُثَبِّتْ أَقْدامَكُمْ؛ اى كسانى كه ايمان آورده‌ايد، اگر خدا را يارى كنيد، شما را يارى مى‌كند و گام‌هايتان را استوار مى‌سازد» اضافه کرد: مردم ایران همواره در کنار مردم فلسطین هستند و ان‌شاءلله با کمک‌های مادی و معنوی خود شاهد پیروزی بر اشغالگران باشیم، چراکه آینده فلسطین از آن مردم این سرزمین است.

وی با اشاره به بخشی از آیه 81 سوره مبارکه «إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ أَ لَيسَ الصُّبْحُ بِقَريبٍ؛ به یقین هنگام عذاب آنها صبح است، آیا این صبح نزدیک نیست؟»، یادآور شد: به یاری خدا صبح پیروزی مردم مظلوم فلسطین و افول و سرنگونی آمریکا و اسرائیل نزدیک است.

فاضلیان در ادامه با اشاره به خروش مردم همدان همزمان با سراسر کشور در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: مردم همدان امروز، 26 مهرماه ساعت 15 با حضور در میدان فلسطین و حرکت به سمت میدان امام خمینی(ره) و تجمع در این مکان انزجار خود را از حرکات اخیر رژیم کودک‌کش اسرائیل به ویژه بمباران بیمارستان المعمدانی غزه که در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و براساس اعلام منابع خبری که نزدیک به یک هزار و 500 فلسطینی به شهادت رسیدند اعلام خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان از عموم مردم، مسئولان، طلاب و روحانیون، دانشجویان و... برای شرکت در این مراسم دعوت کرد و گفت: مردم همدان همیشه حمایت‌های خود را از مردم مظلوم فلسطین داشته و در این اجتماع نیز حضوری پر شور خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha