مردم آزاده جهان خشم خود را بر سر منافع آمریکا و صهیونیسم خالی کنند
کد خبر: 4176183
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
آیت الله کعبی:

مردم آزاده جهان خشم خود را بر سر منافع آمریکا و صهیونیسم خالی کنند

عضو هیئت رئیسه و نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای با تأکید بر اینکه مقاومت با قدرت مضاعف پاسخ قتل عام اسرائیل در المعمدانی را می‌دهد، گفت: مردم آزاده جهان هم بخروشند و خشم خود را علیه منافع آمریکا و صهیونیسم خالی کنند.

مردم آزاده جهان خشم خود را بر  سر منافع آمریکا و صهیونیسم خالی کنند/اماده

به گزارش ایکنا، آیت الله عباس کعبی، عضو هیئت رئیسه و نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری  با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم بی‌دفاع فلسطین در بیمارستان المعمدانی غزه خواستار بیدار شدن وجدان‌های خفته و انتقام‌گیری از آمریکا و رژیم صهیونیستی شد.

در ابتدای بیانیه دو آیه 56 و 57 سوره مائده آمده است که خداوند متعال می‌فرماید: «وَمَنْ يَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الغالبون (٥٦)يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الَّذِينَ اتَّخَذُوا دِينَكُمْ هُزُوًا وَلَعِبًا مِنَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ مِنْ قَبْلِكُمْ وَالْكُفَّارَ أَوْلِيَاءَ وَاتَّقُوا اللَّهَ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ»(المائدة ٥٧)

‌(و کسى که ولایت خدا و پیامبرش و مؤمنان را بپذیرد، پس [اینان حزب خدایند] به تحقیق تنها حزبِ خدا پیروزمندان‌اند. ای اهل ایمان، با آن گروه از اهل کتاب و کافران که دین شما را به فسوس و بازیچه گرفتند دوستی مکنید و از خدا بترسید اگر به او ایمان آورده‌اید.)

در این بیانیه آمده است: وجدان جهان آزاد از کشتار وحشیانه و عمدی صهیونیست‌ها در بیمارستان المعمدانی غزه به درد آمده که جان صدها شهید، کودک، زن و مجروح را خائنانه را گرفته است، در حالی که به آوارگان بی دفاع و بی دفاع اطمینان خاطر داده شده بود که  بیمارستان بمباران نمی‌شود.

آیت الله کعبی تأکید کرد: این تصویر مفتضحانه از قتل عام جنایتکاران جنگی نتانیاهو و دار و دسته‌اش با حمایت کامل  مالی تسلیحاتی و جانبداری‌های آمریکا و بمب‌های آن به عنوان شیطان بزرگ نشان می‌دهد که ماشین نابودی و کشتار جمعی بشریت و تروریسم اسرائیل طی هفتاد و پنج سالی که از اشغالگری اسرائیل گذشته هرگز متوقف نشده است و این رژیم بدون هیچ بازدارندگی و با به سخره گرفتن موازین و معیارهای اخلاقی، انسانی و قانونی به جنایات خود ادامه می‌دهد.

نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: طوفان الاقصی آغاز شد تا این غده سرطانی صهیونیسم که حیات بشریت را هدف گرفته است، ریشه‌کن شود. این رشادت‌های بزرگ و فجایع انسانی با وجود اینکه دل‌ها را به درد می‌آورد؛ اما بهای آزادسازی قدس و فلسطین و راه نجات و دستیابی به صلح، امنیت و عدالت جهانی و نزدیکی فرج امام مهدی(عج) است.

آیت الله کعبی تأکید کرد: مقاومت قهرمان و پیروزمندی که دشمن شکست خورده را گیج و آشفته کرده از جنایتکاران انتقام خواهد گرفت و با قدرت و صلابت و اراده‌ای قوی‌تر و موثر‌تر و با تنوع بخشیدن و بالا بردن سطح نبرد ضربه نخست و دردناک در طوفان الاقصی را کامل خواهد کرد.

 عضو هیئت رئیسه و نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین خواستار بیدار شدن وجدان‌های خفته به دنبال این فجایع وحشیانه رژیم صهیونیستی شد و گفت: مردم آزاده باید بخروشند و خشم خود را بر سر آمریکا و صهیونیسم و پایگاه‌ها و لانه‌ها و مزدوران آن خالی کنند.

در پایان این بیانیه آمده است: ما در ایران اسلامی و شهر مقدس قم و استان جهاد و رشادت‌های خوزستان هستیم و همبستگی خود را با مردم غزه اعلام و تأکید می‌کنیم که در کنارشان می‌مانیم.

انتهای پیام
captcha