رژیم صهیونیستی به هیچ اصولی پایبند نیست
کد خبر: 4176201
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

رژیم صهیونیستی به هیچ اصولی پایبند نیست

امام جمعه دیباج ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: مباران وحشتناک مراکز درمانی نشان داد که این رژیم منحوس نژادپرست به هیچ اصول و قاعده‌ای پایبند نیست.

جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

به گزارش ایکنا به نقل از ستاد نماز جمعه استان سمنان، حجت‌الاسلام حسین قریب، امام جمعه دیباج، امروز، 26 مهر در پیام تسلیتی به مناسبت حادثه فاجعه‌بار بیمارستان غزه، کشتار مردم به دست رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

در این پیام آمده است:

بار دیگر دست جنایتکار رژیم غاصب صهیونیستی از آستین ظلم و ستم این قوم کودک‌کش بیرون زد و صحنه‌هایی کم نظیر از جنایت و خون‌خواری را به جهانیان پدیدار کرد.

در ادامه امام جمعه دیباج با بیان اینکه بمباران وحشتناک مراکز درمانی نشان داد که این رژیم منحوس نژادپرست به هیچ اصول و قاعده‌ای پایبند نیست یادآور شده قطعاً چنین جنایاتی حامیان پشت صحنه‌ای دارد که در ریختن خون مردم مظلوم غزه شریک جرم هستند.

در این پیام تأکید شده است ما این جنایات را ناشی از جنون حاصل از ضربه موفقیت‌آمیز جبهه مقاومت می‌دانیم و مطمئنیم خون شهیدان بیمارستان المعمدانی پایمال نخواهد شد و باعث جوشش جبهه مقاومت تا نابودی اسرائیل خواهد گردید.

در خاتمه پیام یادآور شده است: این فاجعه انسانی و عدم حمایت مدعیان حقوق بشر را محکوم می‌کنیم و به مولایمان حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله و به تمامی مردم غزه و فلسطین و جبهه مقاومت تسلیت می‌گوئیم.

یادآور می‌شود اجتماع مردم شریف دیباج در حمایت از مردم مظلوم غزه و اعتراض به صهیونیست جنایتکار و حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی غزه قرار است امروز بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع صاحب الزمان(عج) محله قلعه شهر دیباج برگزار شود.

انتهای پیام
captcha