بیانیه جهاددانشگاهی استان مرکزی در دفاع از مردم مظلوم غزه
کد خبر: 4176205
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

بیانیه جهاددانشگاهی استان مرکزی در دفاع از مردم مظلوم غزه

جهادگران جهاددانشگاهی استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم و بر حمایت قاطعانه و همه‌جانبه خود از مردم مظلوم فلسطین تأکید کردند.

مردم مظلوم غزه

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، جهادگران جهاددانشگاهی استان مرکزی، با صدور بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان غزه را محکوم و بر حمایت قاطعانه و همه‌جانبه خود از مردم مظلوم فلسطین تأکید کردند. متن بیانیه بدین شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

این روزها اسرائیل خونخوار و کودک‌کش، با دستان خود در حال نشان دادن چهره واقعی و زشت خود به همه جهانیان است. از یک سو به خاک و خون کشیدن کودکان، زنان و غیرنظامیان و بمباران بیمارستان‌ها و به شهادت رساندن مجروحان و مردم بی‌دفاع اوج این رذالت و پستی است و از سوی دیگر مقاومت و ایستادگی مبارزان و مجاهدان فلسطینی صحنه‌هایی بی‌بدیل و غرورآفرین را خلق کرده است.

بدتر از این جنایت‌ها، دولت‌های حامی این رژیم جعلی هستند، که چشمان خود را بر حقایق بسته و با کمک‌های مادی و تسلیحاتی، در این کشتارهای بی‌رحمانه شریک شده‌اند، اما زهی خیال باطل؛ چراکه در جبهه مقاومت در سراسر جهان اسلام، وجدان‌های بیدار و انسان‌های حق‌طلب و آزادی‌خواه به پا خاسته‌اند و شکست غیرقابل ترمیم رژیم صهیونیستی در این نبرد را به آغازی بر پایان این رژیم ناپاک تبدیل خواهند کرد و ان‌شاءالله به زودی وعده الهی محقق می‌شود و صهیونیست‌های جنایتکار در حمام خونی که در غزه به راه انداخته‌اند، غرق خواهند شد و این غده سرطانی برای همیشه از صحنه روزگار محو می‌شود.

جهادگران جهاد دانشگاهی استان مرکزی با قلبی مالامال از اندوه و غم، این جنایت‌ها و خباثت‌ها را محکوم کرده و حمایت قاطعانه و همه‌جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین، اعلام می‌دارد.

الا لعنت الله علی القوم الظالمین».

انتهای پیام
captcha