برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای غزه در بقاع متبرکه
کد خبر: 4176216
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای غزه در بقاع متبرکه

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای غزه در بقاع متبرکه سراسر کشور خبر داد و گفت: این تجمع مردمی فردا، 27 مهرماه در بقاع متبرکه سراسر کشور آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی متقی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن محکوم کردن حمله جنایتکاران و وحشیانه صهیونیست به بیمارستان غزه گفت: در پی حوادث اخیر در فلسطین اشغالی، تجمع مردمی در اعتراض به کشتار مردم بی‌دفاع غزه و گرامیداشت شهدای مقاومت با عنوان «کربلای غزه»، پنجشنبه، 27 مهر بعد از نماز مغرب و عشا در بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم در 500 بقعه متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: تلاوت قرآن کریم و اهدای ثواب آن به روح شهدای غزه، برگزاری آئین شعرخوانی حماسی با حضور شعرای مقاومت، سخنرانی با موضوع جبهه مقاومت و تشریح ابعاد جنایت رژیم غاصب صهیونیستی و آینده آن و قرائت بیانیه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از جمله برنامه های این مراسم خواهد بود. 

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: در حاشیه این مراسم، نمایشگاه عکس و فیلم، شامل مجموعه آثار گروهی از عکاسان رسانه‌های فعال در فلسطین اشغالی برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha