جهاد ملت‌ها و دولت‌های اسلامی علیه اسرائیل واجب است
کد خبر: 4176224
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
انجمن علمای یمن:

جهاد ملت‌ها و دولت‌های اسلامی علیه اسرائیل واجب است

انجمن علمای یمن با صدور بیانیه‌ای از ملت‌ها و دولت‌های اسلامی خواست برای جهاد در فلسطین علیه رژیم اشغالگر قدس به پا خیزند.

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، انجمن علمای یمن از مسلمانان جهان خواست به مسئولیت ایمانی و جهادی خود در برابر جرایم وحشیانه رژیم اشغالگر و کشتار جمعی در حق فرزندان ملت فلسطین عمل کنند.

علمای یمن در این بیانیه بر لزوم دفاع از ملت فلسطین و مقاومت دلیرانه آن تاکید کرد و گفت: نباید بگذاریم ملت یمن تحفیر شده و با این گونه مصائب سنگین و ریخته شدن خون ها و تخریب خانه ها به سر برد.

انجمن علمای یمن جهاد در راه خدا در فلسین به منظور مقابله با دشمن صهیونیست و بیرون کردن آن از سرزمین‌های اشغالی فلسطین را واجب خواند و گفت: دشمن صهیونیستی دشمن همه امت است و دشمن آمریکایی هم دشمن همه امت اسلامی است و کسانی که آمریکا را دوست داشته باشند دشمن اسرائیل هستند چه این را درک کنند و چه درک نکنند.

علمای یمن تأکید کردند هر گونه پاسخ به رژیم صهیونیستی در هر زمان و مکانی در سطح همه جنبش‌های جهاد اسلامی و میادین جبهه جهاد و مقاومت مشروعیت دارد.

در این بیانیه بر لزوم اقدام جهادی و نظامی همه ملت‌ها و دوست‌های مسلمان برای دفاع از مردم مظلوم غزه و پشتیبانی از جنبش‌های جهاد و مقاومت و کمک تسلیحاتی و مالی تأکید شده است.
علمای یمن آمریکا و در رأس آن جو بایدن، رئیس جمهور این کشور را شریک در ریخته شدن خون ملت فلسطین خواند و گفت: ملت‌ها را به بسیج جهادی علیه رژیم صهیونیستی و استکبار آمریکایی و آمادگی نظامی برای گرفتن انتقام خون ملت فلسطین از جنایتکاران صهیونیست و آمریکایی دعوت می‌کنیم.

در این بیانیه ضمن محکوم کردن موضع حقیرانه رژیم‌های سازشگر و در رأس آن عربستان سعودی و امارات گفت: این رژیم‌ها باید در محاسبات خود تجدید نظر کرده و از مسیر اشتباه عادی‌سازی برگشته و به آغوش عربی بازگردند و سفرای دشمن صهیونیستی را اخراج و سفرای خود را هم بیرون کشند.

انجمن علمای یمن همچنین از ملت‌های آزاده خواست امروز با برپایی راهپیمایی آمادگی خود را برای شرکت در نبرد بزرگ آزادسازی قدس اعلام کنند.

انتهای پیام
captcha