سکوت مسلمانان در مقابل فاجعه انسانی در غزه جایز نیست
کد خبر: 4176316
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷

سکوت مسلمانان در مقابل فاجعه انسانی در غزه جایز نیست

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شهرستان دهگلان، گفت: متأسفانه در شب گذشته با خبر شدیم رژیم جنایتکار صهیونیست با کشتار وحشیانه کودکان و زنان و سالخوردگان غزه فاجعه‌ای انسانی را رقم زده است لذا دیگر سکوت ملمانان جایز نیست.

حمله به بیمارستان در غزه

ماموستا احسن اداک، سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شهرستان دهگلان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، فاجعه غره را یک فاجعه انسانی ذکر کرد و گفت: پیامبر اکرم(ص) در رابطه با افرادی که با مسلمانان دشمنی دارند از جمله یهود و انصار هشدار می دهد و امروز این دشمنی‌ها آشکارا انجام شده است.

وی افزود: متأسفانه در شب گذشته با خبر شدیم رژیم جنایتکار صهیونیست با کشتار وحشیانه کودکان و زنان و سالخوردگان غزه فاجعه‌ای انسانی را رقم زده است به گونه‌ای که اخبار و تصاویر منتشر شده در رسانه‌های مختلف حاکی از وضعیت وحشتناک غزه است که با بمباران بسیاری از مناطق به ویژه بیمارستان اتفاقات دردناکی به تصویر کشیده شده است.

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شهرستان دهگلان بیان کرد: متأسفانه وضعیت بسیار وخیمی به وجود آمده و تعدادی از مردم بی گناه جان خود را از دست داده‌ و تعداد زیادی نیز زخمی شده‌اند.

وی در ادامه گفت: اسرائیل با این حرکت وحشیانه روح حیوان گونه خود را نشان داد لذا می طلبد مسلمانان جهان و امت واحده در کنار هم این حرکت اسرائیل را محکوم و از فلسطین حمایت کنند که دیگر در هیچ زمانی شاهد کشتار مردم بی گناه نباشیم.

ماموستا اداک بیان کرد: اگر امروز جلوی حرکت صهیونیست در غزه و فلسطین را نگیریم به دیگر کشورهای اسلامی نیز وحشی‌گری خود را نشان می‌دهند، لذا امیدواریم تمام کشورهای اسلامی به دور از جناح مذهبی و فرق سیاسی نسبت به دیگر مسلمانان احساس مسئولیت و از آنها دفاع کنند چرا که برای امت مسلمان بیش از دو میلیارد نفری جای شرمساری است که نتواند در برابر اندک صهیونیستی که دست به کشتار کشورهای مسلمان زده، بایستند و اقدامی نکنند.

وی گفت: به راستی که امروز زمان شعار داددن و صحبت کردن در این خصوص نیست و می‌طلبد مسمانان جهان یک دست در برابر این ظلم و فساد بایستند تا بتوانیم رضایت خدا و پیغمبر را به دست آوریم چراکه دین اسلام دین رحمت و پیام‌آور مهربانی و عطوفت است.

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شهرستان دهگلان اظهار کرد: این جنایت در حالی رخ داد که بسیاری از کشورها در خصوص اینکه هیچگونه پیمان‌نامه‌ای و شرایط جنگی ندارد که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا به بیمارستانی حمله کرده و بیماران بی‌گناه را مورد کشتار خود قرار دهند.

ماموستا اداک در پایان یادآور شد: ما مسلمانان به راستی این جنایت صهیونیست را محکوم کرده و دل و جانمان نسبت به کشته و زخمی شدن مردم بی گناه به درد آمده است لذا امیدوارم خداوند متعال دل مهربان سرانه نظام اسلامی را به هم دیگر نزدیک کند که بتوانیم در مقابل صهیونسیت بایستیم.

انتهای پیام
captcha