افسانه قدرت اسرائیل به تاریخ پیوست
کد خبر: 4176318
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
حجت‌الاسلام رستمی:

افسانه قدرت اسرائیل به تاریخ پیوست

نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: جنایات اسرائیل به این خاطر است که عملیات طوفان‌الاقصی فراموش شود، اما باید گفت افسانه قدرت اسرائیل به تاریخ پیوست و وای به حال صهیونیست‌ها، اگر مقاومت با تمام توان وارد میدان شود.

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌هابه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، ظهر امروز ۲۶ مهر در تجمع مردمی اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی که در صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: امروز در مصیبت سنگینی هستیم. مصیبت مرگ مدعیان انسانیت و مصیبت پرپر شدن گلهای بشریت زیر پای سیاه‌رویان دورو و منافق. سال گذشته حرف غرب چه بود؟ به ادعای خون‌خواهی یک زن قصد داشتند ایران را به آتش بکشند. چه حرکت‌هایی در دنیا انجام دادند. مجامع بین‌المللی، محاکم حکومتی، وزرای خارجه، جریان‌های دیپلماسی، نهادهای حقوق بشری، فضای رسانه، جریان‌های هنری و ورزشی، همه و همه هر چه داشتند به بهانه زن، زندگی، آزادی و برای چنگ زدن به چهره مقدس ملت ایران به میدان آورده بودند. 

وی با محکوم کردن بمباران بیمارستان المعدانی غزه، افزود: این‌ها همان مدعیان زن، زندگی، آزادی هستند که مظلومیت شهدای فلسطین پرده از چهره تزویر خیلی از آنها کنار زد. کسانی که دیروز حتی در دفاع از حیوانات به میدان آمده بودند، امروز حیوانیت خود را نشان دادند و پرده از چهره‌شان افتاد. حال حمله به زنان و کودکان و مجروحانی که در بیمارستان بستری بودند، چه حکمی دارد؟ چه صدایی از این مدعیان بشریت شنیده می‌شود؟

نماینده رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به چند پیام این تجمع که گوشه‌ای از آتش دل‌های امت اسلام را به نمایش گذاشت، افزود: امروز در این صحنه شیطان بزرگ، آمریکا و مدعیان حقوق بشر و صلح و همچنین وابستگان و منافقانی که داخل کشور ادعای صلح‌طلبی دارند، همه باید خفه شوند. همه روسیاهی‌شان و دروغ‌گویی‌شان اثبات شد، آن‌هایی که دیروز برای موبورهای اوکراین تیتر روزنامه می‌زدند نیز امروز دورویی و دغل‌کاری‌شان دیده می‌شود. 

رستمی با بیان اینکه این وضعین نتیجه حاکمیت طاغوت است، ادامه داد: چه طاغوت‌هایی مانند صدام، هیتلر، چنگیز و دیگران که به روشنی جنایت می‌کردند و چه طاغوت‌های نقاب‌دار و  لبخند به لب، همه وقتی ظلم می‌شود و هزاران انسان زیر بمباران می‌مانند، صدایی از جای خود بلند نمی‌شود. ملت‌های منطقه زیر سیطره چنین طاغوت‌هایی هستند. اینجاست که باید قدر ولایت الهی را بدانیم، قدر جامعه‌ای که در آن هنوز غیرت نمرده است.

وی با بیان اینکه امروز شاهدیم که مقاومت نتیجه داده است، بیان کرد: ملت فلسطین 10ها سال به بهانه صلح از این جلسه به آن جلسه کشانده می‌شدند. رهبرانشان تسلیم شدند. یاسر عرفات برگ زیتون و اسلحه را سازمان ملل برد، اسلحه را کنار گذاشت و گفت جنگ را کنار گذاشتم و صلح را انتخاب کرد. به کجا رسید؟ مفتضحانه کشته شد و بقیه فلسطین را با قراردادهای صلح و شهرک‌سازی به اسرائیلی‌ها واگذار کردند. اما از برکت انقلاب اسلامی و مقاومت می‌بینیم مستضعفانی که با سنگ شروع کرده بودند، امروز حرکتی انجام می‌دهند که هیمنه اسرائیل شکسته می‌شود. 

نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با تاکید بر اینکه اکنون جنایات اسرائیل به این خاطر است که عملیات طوفان‌الاقصی فراموش شود، بیان کرد: تمام افسانه شکست‌ناپذیری و قدرت گنبد آهنین اسرائیل فروریخت. سربازان اسرائیل مفتضحانه به اسارت مقاومت درآمدند و ژنرال اسرائیلی که زمانی قرار بود فرمانده نفوذ و عملیات در ایران باشد نیز با لباس زیر به اسارت مقاومت درآمد. این شکست سهمگین با این جنایات قابل جبران نیست‌. افسانه قدرت اسرائیل به تاریخ پیوست و حماس مظلوم این بلا را بر سر اسرائیل آورد، وای به حال صهیونیست‌ها اگر مقاومت با تمام توان وارد میدان شود.

انتهای پیام
captcha