سکوت در برابر جنایات اسرائیل نشان‌ از وابستگی به نظام سلطه است
کد خبر: 4176374
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷
در گفت‌وگو با ایکنا مطرح شد

سکوت در برابر جنایات اسرائیل نشان‌ از وابستگی به نظام سلطه است

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: سکوت مجامع بین‌المللی در برابر نسل‌کشی بی‌سابقه در غزه، نشان‌گر اوج وابستگی حاکمان ذلیل آنها نسبت به نظام سلطه و عمق نفوذ سرمایه‌های صهیونیسم در ساختارهای مالی و سیاسی آن کشورها است. 

سکوت در برابر جنایات اسرائیل نشان‌ از وابستگی به نظام سلطه استمهدی کبیری‌پور، جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم، بیان کرد: وظیفه ما در شرایط فعلی، اعلام انزجار از جنایات صهیونیست‌ها، مطالبه از حکام بلاد اسلامی برای ورود مؤثر به ماجرای فلسطین و اعلام آمادگی برای اعزام به مناطق درگیری در فلسطین اشغالی است و این کمترین کاری است که همه‌ مردم همیشه در صحنه‌ ما می‌توانند انجام دهند. در کنار این موارد کمک‌های مالی، تولید محتوای رسانه‌ای و تبیین ماجرای ۷۵ سال اشغال‌گری لازم و ضروری است.

وی افزود: سکوت کشورهای مختلف جهان و مجامع بین‌المللی در برابر این نسل‌کشی بی‌سابقه در غزه، نشان‌گر اوج وابستگی حاکمان ذلیل و بی‌خاصیت آنها نسبت به نظام سلطه و عمق نفوذ سرمایه‌های نجس صهیونیسم بین‌الملل در ساختارهای مالی و سیاسی آن کشورها است. 

کبیری‌پور ابراز کرد: نتانياهو که هیچ شانسی برای پیروزی در انتخابات آتی اسرائیل، برای خود نمی‌دید وضعیت پیش آمده را فرصتی برای استمرار حکمرانی خبیثانه و نکبت‌بار خود می‌بیند و لذا در آتش این جنگ خواهد دمید.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم یادآور شد: موضع نظامی ایران در قبال حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به مردم مظلوم فلسطین، مانند تیری است که در چله‌ی تا آخر کشیده شده‌ی کمان مقاومت، جای گرفته و منتظر اشاره سرانگشتان تدبیر ولایت است و اگر اذن جهاد صادر شود، ظرف ۲۴ ساعت سرزمین‌های غصب شده را برای رویش بذرهای امید و ظهور، شخم خواهیم زد.

انتهای پیام
captcha