خروش یزدی‌ها در محکومیت جنایات رژیم‌ صهیونیستی
کد خبر: 4176390
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳

خروش یزدی‌ها در محکومیت جنایات رژیم‌ صهیونیستی

مردم دارالعباده استان یزد در اجتماعی باشکوه در میدان امیرچقماق، جنایات گسترده اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه را محکوم کردند.

خروش یزدی‌ها در محکومیت جنایات رژیم‌ صهیونیستیبه گزارش ایکنا از یزد، مردم دارالعباده و دارالعلم استان یزد به منظور حمایت از مردم غزه و محکوم کردن اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی، شب گذشته، 26 مهرماه در میدان امیرچقماق یزد گردهم آمدند.

در این اجتماع که مسئولان استان و اقشار مختلف مردم به‌ویژه کودکان و نوجوانان حضور داشتند، با شعارهای مختلف مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم کودک‌کش اسرائیل غاصب اعلام کردند.

محمد‌صالح جوکار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در این تجمع با بیان اینکه در بیمارستان معمدانی جنایتی را دیدیم که در طول تاریخ بی‌سابقه بوده است، گفت: بزرگترین جنایت تاریخ توسط آمریکایی‌ها با انفجار بمب اتمی در هیروشیما سبب کشته شدن هزاران انسان شد و امروز هم همین افراد در کنار سران رژیم صهیونیستی نشسته و آن‌ها را حمایت می‌کنند که نتیجه این حمایت، جنایت صهیونیست‌ها و بمباران بیمارستان غزه بود.

وی به عملیات طوفان الاقصی و اثرات منفی آن بر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: صهیونیست‌ها همچنان در شوک این عملیات قرار دارند، زیرا این اقدام بی‌سابقه بود که هزاران نفر آن‌ها یا به درک واصل شده یا دستگیر شوند.

جوکار با اشاره به اینکه امروز هر خونی در فلسطین ریخته شود، رژیم صهیونیستی یک گام به شکست و نابودی نزدیک می‌شود، بیان کرد: فتح و نصرت نهایی از مردم فلسطین است و قطعاً اهداف کور دشمنان با همراهی آمریکا نقش بر آب است و باید همه روحیه ایثار و مقاومت را بیش از گذشته تقویت کنند.

انتهای پیام
captcha