رژیم جعلی اسرائیل بازنده میدان است
کد خبر: 4176410
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

رژیم جعلی اسرائیل بازنده میدان است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه مبارزان فلسطینی تا حد زیادی رژیم صهیونیستی را متزلزل کرده‌اند، گفت:‌ رژیم جعلی اسرائیل بازنده این میدان است.

رقیه موسویان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهداء آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، رقیه موسویان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز، 27 مهر در نشست بصیرتی با حضور بانوان فرهنگی و طلبه گفت: عملیات «طوفان الاقصی» حاصل اتکا به خداوند و خودباوری ملت فلسطین بوده و پاسخ دندان‌شکنی به بی‌رحمی و خباثت و تجاوزهای رژیم صهیونیستی است تا به تمامی جهانیان اثبات شود که مقاومت توانایی فنی و امنیتی بسیار بالایی دارد.

وی گفت: عملیات افتخارآمیز جوانان شجاع فلسطینی و ضربه کاری به رژیم صهیونیستی، خود گویای آن است که این رژیم جعلی بازنده میدان است؛ جوانان فلسطینی با اتکا به خداوند رژیم صهیونیستی را به زانو درمی‌آورند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدایآذربایجان غربی ادامه داد: مبارزان فلسطینی تا حد زیادی رژیم صهیونیستی را متزلزل کرده‌اند به‌طوری که رژیم به عنوان نیرویی خدشه‌پذیر تلقی شده و هیمنه آن درهم شکسته شده است.

موسویان افزود: مقاومت بیشتر از آن که به زیرساخت و سخت‌افزار باشد، به نسل جوانان مؤمن مقاوم است، چنین نسلی حالا در فلسطین شکل گرفته و به خودآگاهی رسیده است، با هر شهیدی، درختی تنومندتر از آن سربرخواهد آورد و غزه و فراتر از آن را پس خواهد گرفت که در این میان مادران فلسطینی نقش مهمی ایفا می‌کنند چون این شیرمردان در دامن آنها پرورش پیدا می‌کند.

وی گفت: ما زنان آذربایجان غربی ضمن حمایت از مبارزات و مقاومت مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم تا دندان مسلح صهیون و عرض تسلیت به مناسبت شهادت زنان و کودکان مظلوم غزه، فرمایشات رهبر عظیم انقلاب را یادآوری می‌کنیم  که فرمودند «از شنبه‌ پانزدهم مهر، رژیم صهیونیستی [دیگر] رژیم صهیونیستیِ قبلی نیست و ضربه‌ای که خورده است به این آسانی قابل جبران نیست».

انتهای پیام
captcha