اقامه نماز در مسجدالاقصی و فراخوان برای حضور گسترده در نماز جمعه + عکس
کد خبر: 4176521
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷

اقامه نماز در مسجدالاقصی و فراخوان برای حضور گسترده در نماز جمعه + عکس

فلسطینیان اعلام کردند با وجود محدودیت‌های ظالمانه رژیم صهیونیستی برای ورود به مسجدالاقصی فردا با حضور گسترده در صحن‌ها و اطراف مسجد با هموطنان خود در غزه اعلام همبستگی می‌کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، مسجدالاقصی قبله نخست مسلمانان جهان این روزها هم در سایه اشغالگری رژیم صهیونیستی، زیارتگاه شهروندان فلسطینی برای اقامه نمازهای جماعت یومیه است.

اما نظامیان صهیونیست از هفته گذشته با تشدید محدودیت‌ها برای ورود نمازگزاران مانع ورود جوانان به داخل مسجد برای اقامه نماز می‌شوند.

امروز هم شهروندان فلسطینی از مناطق مختلف بیت‌المقدس و مناطق اشغالی 1948 در داخل مسجدالاقصی نماز ظهر را اقامه کرده و سپس برای هموطنان خود در غزه که زیر آماج حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی قرار دارند، دعا کردند.

همزمان نهادهای دینی و گروه‌های فلسطینی همه مردم فلسطین را به حضور گسترده در نماز جمعه فردا در مسجدالاقصی دعوت کردند تا این اجتماع را به صحنه اعلام بسیج ضد صهیونیستی تبدیل کنند.

در همین حال ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیستی امروز نیز طبق روال روزهای قبل با پشتیبانی نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی از باب‌المغاربه وارد مسجدالاقصی شدند و ضمن گشت‌زنی‌های تحریک‌آمیز در صحن‌های مسجد مشغول انجام آداب تلمودی شدند.

نماز جمعه هفته گذشته مسجدالاقصی نیز با حضور ده‌ها هزار فلسطینی برپا شد و جوانان فلسطینی که توسط نظامیان اشغالگر از ورود به مسجد منع شدند، در اطراف مسجد نماز جمعه را اقامه کردند.

تجاوز خونبار رژیم صهیونیستی به غزه و غافلگیری آن از عملیات طوفان‌الاقصی موجب شده که نظامیان این رژیم از هر گونه اجتماع جوانان فلسطینی در بیت‌المقدس از بیم انجام عملیات‌های مقاومتی هراس داشته باشند.

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha