دعوت حماس از امت اسلامی برای تظاهرات جمعه خشم و راهپیمایی به سمت فلسطین اشغالی
کد خبر: 4176543
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۹

دعوت حماس از امت اسلامی برای تظاهرات جمعه خشم و راهپیمایی به سمت فلسطین اشغالی

سخنگوی گردان‌های قسام، شاخه نظامی حماس ضمن تأکید بر آماده بودن مقاومت برای نبرد دراز مدت با رژیم اشغالگر از ملت‌های اسلامی خواست به سمت مرزهای فلسطین اشغالی راهپیمایی کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین، ابوعبیده، سخنگوی نظامی گردان‌های القسام شامگاه پنجشنبه از مردم این کشور خواست که برای سرنگونی پروژه متزلزل صهیونیست‌ها بسیج شوند و به سمت مرزهای فلسطین اشغالی حرکت کنند.

وی  دشمن اسرائیلی را به پرداخت صورت‌حساب بزرگی که «دردناک و بی‌رحمانه» خواهد بود، تهدید کرد و افزود: اشغالگران تاوان جنایات خود علیه مسجدالاقصی و مردم فلسطین را خواهند داد.

ابوعبیده طی یک سخنرانی صوتی گفت که جهان همچنان نظاره‌گر جنایات صهیونیست‌ها در کشتار کودکان و غیرنظامیان و بمباران خانه‌های امن است و ما خواهان گسترش نبرد طوفان الاقصی به هر وجب از جایی هستیم که نگاهبانان مسجد الاقصی و نیروهای مقاومت هستند.

وی تأکید کرد: مقاومت همچنان در حال کنترل حوادث میدانی است و می‌داند چه زمانی ضربه بزند.

سخنگوی نظامی گردان‌های قسام ضمن درخواست از توده‌های امت اسلامی در هر کجا برای از عزت و کرامت خود گفت: دشمن اسرائیلی امروز در بدترین وضعیت خود در ۷۵ سال اخیر به سر می‌برد.

وی از آحاد امت اسلامی خواست تا با بسیج و راهپیمایی به سوی مرزهای فلسطین اشغالی، پروژه متزلزل صهیونیستی را سرنگون کنند.

درخواست برپایی تظاهرات جمعه خشم

حماس و جهاد اسلامی هم شامگاه پنجشنبه از همه مردم در کشورهای عربی و اسلامی خواستند تا فردا جمعه در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه، تظاهرات خشم برگزار کنند. 

این دو جنبش تأکید کردند: روز جمعه، روز خشم مردمی در سراسر کشورهای عربی و اسلامی باشد تا صدا و موضع آن‌ها را کل دنیا بشنود. 

رژیم صهیونیستی تا عصر امروز پنجشنبه که سیزدهمین روز تجاوز آن به نوار غزه بود، ۳۷۸۵ فلسطینی از جمله ۱۵۲۴ کودک را به شهادت رسانده است.

ابوعبیده به مردم فلسطین و تمام امت اسلامی اطمینان داد که مقاومت در غزه در وضعیت خوبی بوده و آماده نبرد طولانی با اشغالگر است.

انتهای پیام
captcha