انتقام خون کودکان مظلوم غزه را از صهیونیست‌ها می‌گیریم
کد خبر: 4176569
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۹
نماینده جنبش حماس در ایران:

انتقام خون کودکان مظلوم غزه را از صهیونیست‌ها می‌گیریم

خالد قدامی گفت: ما انتقام خون کودکان مظلوم غزه را از صهیونیست‌ها می‌گیریم و طوفان الاقصی به نابودی رژیم اشغالگر ختم خواهد شد.

خالد قدامی، نماینده حماسبه گزارش ایکنا از قم، خالد قدامی، نماینده حماس در همایش بزرگ «شباب المقاومه» که با حضور جوانان بیش از ۱۰۰ ملیت جهان، شب گذشته، ۲۷مهرماه، در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در حمایت از مردم فلسطین برگزار شد، اظهار کرد: امروز در غزه، کربلای قرن ۲۱ رخ داده است و این جنایات جلوی چشمان همه دنیا رخ می‌دهد.

وی گفت: امروز کودکان در بیمارستان‌ها بر اثر بمباران جنگنده‌های اسرائیلی به شهادت می‌رسیدند و رئیس‌جمهور آمریکا و فرانسه و انگلیس این نسلکشی را می‌بینند، اما سکوت می‌کنند.

خالد قدومی با بیان اینکه جهان استکبار ۷۵ سال است که جنایات صهیونیست‌ها علیه غزه را می‌بینند و سکوت می‌کنند، افزود: امروز، اما شاهدیم طوفان الاقصی برای نابودی رژیم اشغالگر قدس به راه افتاده است.

وی تصریح کرد: اگر حاج قاسم سلیمانی امروز در بین ما بود در این شرایط چگونه واکنش نشان می‌داد و امروز همه ملت ایران صدا می‌زنند هیات منه الذله.

خالد قدومی ادامه داد: ما انتقام خون کودکان مظلوم غزه را از صهیونیست‌ها می‌گیریم و طوفان الاقصی به نابودی رژیم اشغالگر ختم خواهد شد.

نماینده جنبش حماس بیان کرد: امروز شباب المقاومه در تمام دنیا آمادگی خود را برای مقابله و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس اعلام می‌کنند و این نشان از ظلم عمیق صهیونیست‌ها دارد که خون همه را به جوش آورده است.

انتهای پیام
captcha