تجمع «مرهم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین» در ارومیه برگزار شد
کد خبر: 4176582
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

تجمع «مرهم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین» در ارومیه برگزار شد

اجتماع عظیم جمعیت هلال احمر و کادر بهداشت و درمان آذربایجان‌غربی با عنوان «مرهم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین» در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد.

تجمع بزرگ مرهم برای غزه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، در پی حملات رژیم اشغالگر قدس به غیرنظامیان و مراکز درمانی غزه، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر، پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمان آذربایجان‌غربی، ۲۷ مهرماه با تجمع در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی(ره) ارومیه ضمن اعلام حمایت از مردم فلسطین، نسل‌کشی و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

محمدامین ولی‌زاد، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی آذربایجان‌غربی در این تجمع اظهار کرد: حمله ددمنشانه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی به مردم بی‌دفاع، کودکان، زنان، سالمندان و بدتر از همه حمله به مراکز درمانی و بیمارستان‌های فلسطین از جمله بیمارستان المعمدانی همه مردم آزادی‌خواه دنیا را در غم و اندوه فرو برده است.

وی با بیان اینکه این حملات در هیچ دین و مکتب و آیینی وجود ندارد بلکه به‌شدت مورد نکوهش قرار دارد، افزود: ما پزشکان، کادر درمان و بهداشت و امدادگران در کنار مردم عزتمند و غیرتمند استان، کشور و مردم آزاده جهان از هر دین و آیینی که رژیم صهیونیستی را جعلی و ساختگی می‌دانند، این حملات را محکوم و خواستار توقف سریع و فوری عملیات جنگی بر علیه مردم مظلوم و بی‌پناه، کودکان، زنان، سالمندان و بیماران در مراکز بهداشتی درمانی شده و ایجاد زمینه مراقبت و کمک‌های بشردوستانه بهداشتی درمانی پزشکی، غذایی به این مردم را هرچه سریعتر خواستاریم.

حجت‌الاسلام فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم گفت: کسی که سرنوشت مسلمانان برایش مهم نباشد از مسلمانان نیست و در روز قیامت در جرگه غیر مسلمان محشور خواهد شد و اگر فردی به‌صورت عمد در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شرکت نکرده است باید استغفار کند.

وی بیان کرد: به یاری خداوند، این رژیم منحوس از روی زمین حذف‌شدنی است و به‌زودی حذف خواهد شد؛ خداوند بر نصرت حق تاکید کرده است.

انتهای پیام
captcha