انسانیت و آزادی‌‎خواهی؛ مشق امروز مادران ایران
کد خبر: 4176583
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

انسانیت و آزادی‌‎خواهی؛ مشق امروز مادران ایران

هزاران مادر ایرانی امروز به همراه فرزندانشان در اجتماع‌های متعددی که در سراسر کشور برگزار شد، در حمایت از مردم غزه و محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل شرکت کردند.

انسانیت و آزادی‎خواهی مشق امروز مادران ایرانبه گزارش خبرنگار ایکنا، در تداوم اعتراض‌های گسترده جهانی به نسل‌کشی و کودک‌کشی رژیم اسرائیل در غزه، امروز جمعه 28 مهرماه جمع زیادی از مادران ایرانی به همراه فرزندان خود در سراسر ایران تجمع‌های اعتراضی برگزار و حملات رژیم صهونیستی به غزه به ویژه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این منطقه و کشتار کودکان فلسطینی را محکوم کردند.

در این اجتماع‌های گسترده، مادران ایرانی به همراه کودکان خود حضور داشتند تا درس آزادی‌خواهی و حمایت از مظلوم را عملاً به کودکان خود بیاموزند. حس همدردی عمیق مادران ایرانی در این گردهمایی‌ها و اشک‌ها و اندوه بی‌نهایت آنها نشان از اوج حس مادرانه آنها دارد که نه تنها فرزندان خود بلکه تمام کودکان جهان را دوست دارند و نمی‌خواهند دنیا محلی ناامن برای کودکان باشد.

یک مادر با تمام احساسات مادرانه حس و حال حقیقی مادری که کودک خود را از دست داده است را درک می‌کند. این بزرگترین دردی است که ممکن است به یک مادر تحمیل شود و امروز این درد عمیق را مادران ایرانی در همدردی با مادران فلسطینی به خوبی حس می‌کنند. شعارها و فریادهای مادران ایرانی در مخالفت و محکومیت کودک‌کشی عمیق و رسا بود تا شاید انسان نماهای خفته را بیدار کند.

مادران و کودکان تهرانی نیز از ساعت 9 از اقصی نقاط این کلان شهر خود را به میدان مادر رسانده بودند و با در دست داشتن پرچم فلسطین و پلاکارت‌ها، دست نوشته‌ها و تصاویری از مادران و کودکان مظلوم فلسطینی با مادران شهدای فلسطینی اظهار همدردی کردند.

شهرهای دیگر ایران از حمله قم، مشهد و ... نیز شاهد تجمع‌های مشابه بود که در آن مادران ایرانی برای همدردی با مادران فلسطینی به صورت گسترده در آنها حضور داشتند و تصاویر دلخراش کودکان شهید فلسطینی را با اشک و اندوه فراوان به نشانه مظلومیت این مادران و حمایت از آنها در دست داشتند.

انسانیت و آزادی‎خواهی مشق امروز مادران ایران

انتهای پیام
captcha