نهضت پیشرفت بانوان تبلیغات اسلامی مازندران جنایات رژیم صهیونیست را محکوم کرد
کد خبر: 4176595
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸

نهضت پیشرفت بانوان تبلیغات اسلامی مازندران جنایات رژیم صهیونیست را محکوم کرد

ستاد نهضت پیشرفت بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران در محکومیت رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه ستاد نهضت بانوان تبلیغات اسلامی مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، ستاد نهضت پیشرفت بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران در محکومیت رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَ سَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ؛ و آنان که ظلم و ستم کردند، بهزودی خواهند دانست که به کدام دوزخ بازخواهند گشت. (الشعراء: ۲۲۷)

در تازه‌ترین جنایت رژیم پلید صهیونیستی با مدیریت ستاد جنگ اسرائیلی آمریکایی و بمب‌های اهدایی آمریکا، بیمارستان المعمدانی غزه بمباران شد. بیش از هزار کودک معصوم و زنان و مجروحان مظلوم با تن خسته و بدن تشنه و گرسنه پرپر شدند.

فریاد آزادی‌خواه و ظلم‌ستیز ملت مظلوم و مجاهد فلسطین که از عمق وجودشان برآمده است، همانند گرزی آهنین بر سر اسرائیل غاصب و کودک‌کش فرود آمده و این نوید را به سراسر مظلومان جهان می‌دهد که جفای ظالم، دائمی نیست و این وعده الهی است.

اکنون  در این زمانه شکست غیرقابل ترمیم اسرائیل جنایتکار و نفس‌های پایانی صهیونیست‌های کودک‌کش، حمایت از ملت ستمدیده‌ و مظلوم فلسطین وظیفه‌ همه‌ انسان‌های آزاده و وجدان‌های بیدار عالم است.

امروز سکوت در برابر این جنایت جایز نیست و اعلام انزجار و دفاع لازم و ضروری است. طبق وعده خداوند متعال زمان فتح و پیروزی نزدیک است و ان‌شاءالله اسرائیل به‌زودی به زوال نابودی خواهند رسید و جبهه مقاومت با وحدت و همدلی و توکل به خدا پیروز خواهند شد.

ما بانوان فعال فرهنگی تبلیغی، نهضت پیشرفت بانوان، جمعیت بانوان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگی دینی، مبلغات، مداحان، هیئات مذهبی بانوان تبلیغات اسلامی استان مازندران، بنا بر ادای وظیفه‌ دینی و انسانی خویش، اعلام می‌داریم که ضمن حمایت قاطع از جبهه پرافتخار مقاومت، از هیچ تلاشی برای احقاق حق مسلم مردم مظلوم فلسطین، پایان اشغالگری صهیونیست‌های خبیث و آزادی قدس شریف، دریغ نخواهیم کرد.»

انتهای پیام
captcha