اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر اردبیل برای کمک‌های درمانی به مردم غزه
کد خبر: 4176607
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر اردبیل برای کمک‌های درمانی به مردم غزه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل گفت: این مجموعه از آغاز درگیری‌ها و مخاصمات رژیم صهیونیست برای اعزام کادر درمانی و نیروهای امدادی در نواز غزه و ارسال اقلام بشردوستانه اعلام آمادگی کرده است.

حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر اردبیل، حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل، 27 مهرماه در حاشیه برگزاری تجمع بزرگ هلال احمریهای استان اردبیل در محکومیت اقدامات رژیم غاصب اسرائیل در غزه گفت: جمعیت هلال احمر کشور در روزهای اخیر برای حمایت از مردم مظلوم غزه در سطح کشور تجمعاتی را برگزار کرده به تبع آن در استان اردبیل نیز با حضور کارکنان، امدادگران، جوانان و داوطلبان این جمعیت در سطح استان اردبیل تجمع بزرگی در محکومیت اسرائیل غاصب برگزار شد.

به گفته وی مجموعه هلال احمر استان اردبیل نیز از آغاز این درگیری‌ها و مخاصمات برای اعزام کادر درمانی و نیروهای امدادی در نواز غزه و ارسال اقلام بشردوستانه اعلام آمادگی کرده است.

در ادامه پناهیان معاون سیاسی سپاه استان اردبیل با محکوم کردن اقدامات ضدبشری و ضد اخلاقی رژیم غاصب اسرائیل گفت: جهان اسلام و مسلمانان نباید در مقابل این رژیم کودک‌کش سکوت کنند و اگر اراده آن‌ها باشد این رژیم غاصب از صفحه روزگار محو خواهد شد.

وی اذعان کرد: فروپاشی رژیم صهیونیستی با اقدامات خلاف انسانی و غیر بشردوستانه‌اش نزدیک است و به‌زودی شاهد نابودی این استکبار خواهیم بود.

در ادامه این مراسم متن بیانیه کارکنان، امدادگران، نجاتگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی و اعضای داوطلب سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور و اعضای جامعه پرستاری سازمان نظام پرستاری کشورمان در راستای محکومیت حمله مستقیم نظامیان صهیونیستی به کادر درمان و امدادگران فلسطینی قرائت شد.

انتهای پیام
captcha