دنیای بدون رژیم صهیونیستی را به‌زودی تجربه خواهیم کرد
کد خبر: 4176624
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
امام‌ جمعه زابل:

دنیای بدون رژیم صهیونیستی را به‌زودی تجربه خواهیم کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی با اشاره به ایستادگی و مقاومت جانانه مردم در سرزمین‌های اشغالی گفت: پیروزی از آن خداست، ما به دورانی رسیده‌ایم که به‌زودی دنیای بدون رژیم صهیونیستی را تجربه خواهیم کرد.

حجت الاسلام عزیزی امام جمعه زابلبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام عزیزی، امام‌ جمعه زابل، ٢٨ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: اسرائیل که تمام فناوری‌های جاسوسی دنیا در اختیارش بود و دارای یک هیمنه و ابهتی برای خودش بود، هیمنه پوشالی‌اش در 20 دقیقه فروریخت و دوربین‌ها، ماهواره‌ها و حتی قدرت موشکی هم به کارشان نیامد.

وی با طرح این سؤال که آیا در این 12 روز رژیم صهیونیستی دستاوردی داشته است؟، تصریح کرد: پاسخ این سؤال روشن است که کشتن بچه‌های معصوم دستاورد نیست، به اندازه یک سال که در افغانستان بمب ریخته شد، اسرائیل در غزه بمب ریخت ولی از آن‌طرف هم مثل رگبار سمت تلاویو موشک شلیک می‌شود، حماس هم دلاورانه می‌گوید 40 هزار نیروی آماده رزمنده در غزه داریم و بیایید که تانک‌های شما قبر شما خواهد شد.

امام ‌جمعه زابل افزود: تا 30 سال پیش مردم در سرزمین‌های اشغالی، با سنگ بر علیه اشغال‌گران صهیونیستی می‌جنگیدند ولی امام خمینی(ره) به آن‌ها عزت داد، ولایت ‌فقیه به آن‌ها عزت داد. یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی تا ابد زنده است، مردم فلسطین روزی سنگ دست می‌گرفتند ولی امروز با موشک اصلی‌ترین فرودگاه رژیم صهیونیستی را هدف می‌گیرند و می‌زنند، سیستم‌های پیچیده پدافندی هم از پس موشک‌های آن‌ها برنمی‌آیند؛ اتفاق خیلی بزرگی رخ داده اتفاقی که می‌شود در دانشگاه‌های نظامی جهان تا سال‌ها و قرن‌ها منبع درس باشد.

عزیزی گفت: آنچه در این 12 روز اتفاق افتاد یک نصرت بزرگ الهی بود. ما داغدار کودکان تکه تکه شده و پدران و مادرانی که کودکان‌شان را بر سردست گرفتند، هستیم قلب‌ها به درد آمده است، اما همان‌ها در همان خرابه‌ها ایستادند و گفتند تا نفر آخر جلوی صهیونیست می‌ایستند؛ واقعا این‌ها مجاهد فی‌سبیل‌الله هستند، این‌ها تربیت‌شدگان مکتب روح‌الله و مکتب ولایت ‌فقیه هستند؛ شاگردان حاج قاسم سلیمانی‌اند؛ تنها چیزی که می‌توان گفت این است که پیروزی از آن خداست، ما به دورانی رسیدیم که به‌زودی دنیای بدون رژیم صهیونیستی را تجربه خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha