اساس دشمنی استکبار با آزادی‌خواهی دین اسلام است
کد خبر: 4176652
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
امام جمعه موقت مهدیشهر:

اساس دشمنی استکبار با آزادی‌خواهی دین اسلام است

حجت‎الاسلام علی سقائیان با بیان اینکه مردم فلسطین در سخت‌ترین حالت طرفدار حماس و مقاومت اسلامی هستند، گفت: اساس دشمنی استکبار با آزادی‌خواهی دین اسلام است.

حجت الاسلام سقائیان امام جمعه موقت مهدیشهر

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان سمنان، حجت‎الاسلام علی سقائیان، امام جمعه موقت مهدیشهر، امروز، 28 مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حملات بیرحمانه اسرائیل به غزه گفت: دشمنان اگر از نگاه جهانیان بیم نداشته باشند دوست دارند تا مسلمانان کشورهای اسلامی را به آتش بکشند، کما اینکه امروز در فلسطین این کار را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: مردم فلسطین در سخت‌ترین حالت باز هم طرفدار جنبش حماس و مقاومت اسلامی هستند، زیرا مردم فلسطین در حالی مقاومت می‌کنند که همه قدرت‌های جهان دست به دست هم داده تا آنها را از خاک خود بیرون کنند.

امام جمعه موقت مهدیشهر با تأکید بر اینکه امروز حتی غیر مسلمانان در اقصی نقاط جهان بر علیه جنایت‌های اسرائیل راهپیمایی می‌کنند، یادآور شد: اکثر دولت‌های دست‌پرورده استکبار به سازش روی آورده‌اند.

سقائیان گفت: هر کشوری که با اسرائیل دوست شود باید از آن دوری کرد که در این راستا کسانی که با رژیم صهیونیستی دست دوستی داده‌اند به تعبیر قرآن کریم در ظلم آن شریک هستند.

انتهای پیام
captcha