کوتاهی کشورهای اسلامی رژیم صهیونیستی را گستاخ‌تر می‌کند
کد خبر: 4176653
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
امام جمعه ارومیه:

کوتاهی کشورهای اسلامی رژیم صهیونیستی را گستاخ‌تر می‌کند

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی گفت: کشورهای اسلامی به وظیفه خود در قبال فلسطین و ظلمی که در حق آنها می‌شود، عمل نمی‌کنند و همین امر باعث شده رژیم صهیونیستی بیش از بیش احساس قدرت بکند.

کوتاهی کشورهای اسلامی رژیم صهیونیستی را جری‌تر می‌کندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی‌ و امام جمعه ارومیه، ۲۸ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه مجامع جهانی نتوانسته‌اند به وظیفه خود در خصوص مقابله با ددمنشی‌های رژیم اشغالگر قدس عمل کنند، اظهار کرد: سازمان ملل علیه قتل عام و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی حتی توان صدور یک قطعنامه هم ندارد.

وی افزود: رئیس‌جمهور آمریکا از رژیم صهیونیستی حمایت کرده و به پشتیبانی از او می پردازد و مجامع بین‌المللی نیز در برابر این جنایات سکوت اختیار کرده و این جنایت‌ها را یک بار هم محکوم نکرده‌اند.

امام جمعه ارومیه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در قتل عام انسان‌های بی‌گناه و جنایت کردن، از حیوانات هم پیشی گرفته است و کاری که اینها می‌کنند، حیوانات وحشی هم انجام نمی‌دهند.

وی ادامه داد: کشورهای اسلامی هم به وظیفه خود در قبال فلسطین و ظلمی که در حق آنها می‌شود، عمل نمی‌کنند و همین امر باعث شده رژیم صهیونیستی بیش از بیش احساس قدرت بکند.

نماینده ولی ‌فقیه در آذربایجان‌غربی‌ با واکاوی دلیل شدت گرفتن نسل‌کشی و جنایت‌های رژیم صهیونیستی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی برای جبران شکست خود در عملیات «طوفان الاقصی» دست به این قتل‌عام‌ها می‌زند.

قریشی گفت: رژیم صهیونیستی در جنگ شش روزه با وجود حضور کشورهای عربی توانست بر فلسطین غالب شود و احساس قدرت بیشتری کند. اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری جریان مقاومت و تأسی آنها از انقلاب اسلامی با باور اینکه با تعداد اندک هم می‌توان مقاومت کرد، آرام آرام هیمنه اسرائیل در هم شکسته شد.

وی اضافه کرد: چنان‌که حزب‌الله در جنگ ۳۳ روزه اسرائیل را شکست داد و دنیا مشاهده کرد که رژیم صهیونیستی قدرت نظامی برتر نیست و می‌تواند از بین برود. رزمندگان غزه در عملیات طوفان الاقصی تا ۴۰ کیلومتر به طرف سرزمین‌های اشغالی حرکت کرده و هزاران متجاوز را نابود کردند و امروز رژیم صهیونیستی برای جبران این شکست دست به قتل‌عام کودکان و زنان می‌زند و سرگردان مانده چگونه شکست خود را ترمیم کند.

انتهای پیام
captcha