عاشقان مبارزه با رژیم صهیونیستی ندای دفاع از مظلوم سر دادند
کد خبر: 4176671
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹
با تجمع در میدان فلسطین تهران

عاشقان مبارزه با رژیم صهیونیستی ندای دفاع از مظلوم سر دادند

تجمع بزرگ عاشقان مبارزه با رژیم صهیونیستی با حضور گسترده مردم در میدان فلسطین تهران برگزار شد.

به گزارش ایکنا، تجمع بزرگ عاشقان مبارزه با رژیم صهیونیستی با حضور گسترده مردم تهران از ساعت 18 امروز 28 مهر، با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی در میدان فلسطین آغاز  شد.

اجرای سرود و همخوانی از جمله اجرای گروه‌های سرود وصال و آوای حرم از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

حجم زیاد پرچم‌های فلسطین در کنار پرچم‌های حزب‌الله و کشورمان در دست شرکت‌کنندگان جلوه زیبایی به مراسم داده بود. تعدادی از حضار در مراسم نیز پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی در حمایت از مردم مظلوم غزه در دست داشتند؛ «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «غزه شده کربلا مهدی بیا مهدی بیا»، «مطیع امر رهبریم» و «لبیک یا خامنه‌ای» بخشی از این دست‌نوشته‌ها بود. 

عبارت «حریفت منم» همراه با تصاویر بزرگ و کوچک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی؛ شهید راه قدس، هشدار مردم ایران اسلامی خطاب به صهیونیست‌های جنایتکار است که در این مراسم نیز خودنمایی می‌کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و علی‌اکبر رائفی‌پور، سخنران این مراسم بودند.

تفکر مقاومت؛ مهم‌ترین سلاح ایران برای مردم غزه

حجت‌الاسلام پناهیان در سخنانی، بهترین کمک به مردم غزه را بیدار کردن مردم اروپا بیان کرد و گفت: رسالت همه ما رساندن صدای این مظلومان به اروپا، آمریکا و آمریکای لاتین است.

حجت‌الاسلام پناهیان تأکید کرد: مهم‌ترین سلاحی که برای مردم غزه فرستادیم، تفکر مقاومت است.

بنابر این گزارش، علی اکبر رائفی‌پور در سخنان خود با بیان اینکه اتفاق بزرگی در سرزمین‌های اشغالی رخ داد و رژیم کودک‌کش بعد از آن هرگز رژیم سابق نخواهد شد و شما مردم سقوط آن را با چشمان خود خواهید دید، گفت: عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی مرزهایی را جابجا کرد؛ اولاً غافلگیری این رژیم بود؛ این عملیات منظومه امنیتی و اطلاعاتی آنها را به چالش کشید در حالی که سال‌ها به استیلای اطلاعاتی و امنیتی خود می‌نازیدند.

وی افزایش سطح کیفی و کمی عملیات را دیگر ویژگی آن توصیف کرد و افزود: طوفان الاقصی عملیاتی هیبریدی و ترکیبی بود که برای این رژیم گران تمام شد و هرگز ترمیم نخواهد شد.

رائفی‌پور کشاندن جنگ به داخل اراضی اشغالی و نمایش اقتدار مقاومت در این علمیات ترکیبی را دیگر ویژگی‌های آن بیان کرد و گفت: همزمانی اینها پیام مهمی داشت. از همه مهمتر اینکه شما در قد و قواره برخورد با سنگر اصلی و گلدان شجره مقاومت؛ یعنی ایران نیستید و در مرزهای خودتان در سرزمین‌های اشغالی باید پاسخگو باشید؛ نبرد ما با شما در تهران نیست.

وی اضافه کرد: این سنت الهی است که هر کاری که با جمهوری اسلامی کردند، بدون استثنا بر سر خودشان آمده است. این اراده الهی است که به واسطه خون پاک شهدای انقلاب و دفاع مقدس، راه‌هایی باز شده که پوزه آنها را به خاک مالیده است.

مقاومت خود تصمیم می‌گیرد، طراحی و اجرا می‌کند

رائفی‌پور تصریح کرد: اگر رهبر انقلاب می‌فرمایند ما نقش نداشتیم، بسان پدری است که می‌گوید فرزند ما اینقدر بزرگ شده که خودش کار خودش را انجام می‌هد؛ امروز مقاومت خود تصمیم می‌گیرد، طراحی و اجرا می‌کند. جمهوری اسلامی کسی را بدهکار و مدیون خود نگه نمی‌دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این نبردی بین حامیان زنان و کودکان و کسانی که مردم و رزم‌آورانشان با روضه علی اصغر اشک می‌ریزند با کودک‌کشان است. اراده الهی بر این است که رگ حیات اینها به دستان محبان امیرالمؤمنین قطع شود.

حسن یکتا، نماینده تشکل‌ها و فعالان مردمی در ستاد مرکزی اربعین دیگر سخنران مراسم بود که خطاب جوانان گفت که خود را برای تمدن نوین اسلامی آماده کنید چرا که خبری در راه است.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: همه دلداده‌های حق و حقیقت و منتظران منجی نگاهشان به این اتفاق مهم است و همه می‌دانند این اتفاق به برکت خون شهداست. پشت دشمن در این منطقه به خاک مالیده می‌شود و استخوان‌هایش خرد می‌شود.

انتهای پیام
captcha