امت اسلام پشتیبان ملت فلسطین است
کد خبر: 4176774
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

امت اسلام پشتیبان ملت فلسطین است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت بزرگ فلسطین تنها نیستند و امت اسلام پشتیبان آنها بوده و بر نابودی کامل رژیم صهیونیستی وحدت‌نظر دارند.

حجت‌الاسلام سیدسلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامیحجت‌الاسلام سیدسلمان ذاکر، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، گفت: ملت بزرگ فلسطین تنها نیستند و امت اسلام پشتیبان آنها بوده و بر نابودی کامل رژیم صهیونیستی وحدت‌نظر دارند.

وی فریبکاری را خصیصه بارز سران این رژیم بی‌رحم عنوان کرد و ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونستی در همه این سال‌ها به ویژه در چند روز اخیر رفتاری خشن‌ و فریبکارانه را در مواجهه با ملت فلسطین در پیش گرفتند، به طوری که مردم نوار غزه را فریب دادند و به آنها در بیمارستان المعمدانی امان دادند ولی بمب بر سرشان ریخته و صدها زن، کودک، نوزاد و ... را به خاک و خون کشیدند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی اگر ترسو نبودند با رزمندگان اسلام و نیروهای نظامی روبه رو می‌شدند و در مقابل آنها ایستادگی می‌کردند نه اینکه عقده و کینه خود را بر سر این ملت بی‌دفاع خالی کنند. امروز این جنایت براساس کنوانسیون‌های بین‌المللی از جمله ژنو محکوم بوده و مسببان آن جنایتکاران جنگی قلمداد می‌شوند.

وی با بیان اینکه آمریکا نیز در ارتکاب این جنایت و شهید شدن زنان و کودکان بی‌گناه شریک رژیم صهیونیستی بوده و ثابت کرده که شعارهای دفاع از حقوق بشر پوشالی هستند.

ذاکر در پایان گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی همواره پشتیبان و حامی مردم مظلوم غزه بوده و با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب هر کاری که در توان دارد انجام می‌دهد تا از رنج و آلام آنها بکاهد.

انتهای پیام
captcha