ایده اصلی صهیونیسم، برتری قوم خویش است
کد خبر: 4176786
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
جواد سادات فاطمی:

ایده اصلی صهیونیسم، برتری قوم خویش است

عضو هیئت مؤسس جامعه قاریان قرآن مشهد گفت: از ویژگی‌های جنایت‌کارانه صهیونیست‌ها، این است که خودشان را به انحای مختلف، قوم برگزیده معرفی می‌کنند و دیگران را انسان نمی‌دانند.

سیدمحمدجواد سادات فاطمی، عضو هیأت مؤسس جامعه قاریان قرآن مشهدسیدمحمدجواد سادات فاطمی، عضو هیئت مؤسس جامعه قاریان قرآن مشهد و مدرس و پیشکسوت قرآنی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، درخصوص وظیفه مسلمانان، به‌ویژه اهالی قرآن نسبت به آنچه در غزه می‌گذرد، اظهار کرد: در ویژگی‌های جنایتکارانه صهیونیست‌ها، این قوم نفرین شده‌ای که خودشان را به انحای مختلف، قوم برگزیده معرفی می‌کنند، چنانکه در آیه 18 سوره «مائده» به این موضوع از زبان خودشان اشاره شده است: «... نَحْنُ أَبْنَاءُ اللَّهِ ...؛ ما پسران خدا و دوستان اوییم» و دیگران را انسان نمی‌دانند.

وی بیان کرد: اتفاقاتی که در غزه می‌افتد، کاملاً روشن نشان می‌دهد که ایده اصلی صهیونیسم بر برتر دیدن قوم خویش است و اینکه دیگران باید به آنها خدمت کنند و هر اتفاقی که در دنیا بیفتد باید طبق خواست آنان باشد. ویژگی‌های این قوم در قرآن آمده است، چنانکه در آیه 82 سوره «مائده» آمده است: « لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ ...؛ هر آینه دشمن‌ترین مردم نسبت به مسلمانان، یهود را خواهی یافت...» دشمنی آنها را با دین اسلام بیان کرده است.

سادات‌فاطمی ادامه داد: از نگاه قرآن و مسلمانان طبیعی است که صهیونیست‌ها چنین جنایت کنند و برای ما بدیهی است و مسلمانان کاملاً واقفند که اینان هر کار و اتفاقی را نسبت به غیرصهیونیست‌ها رقم بزنند و به هر طریقی که بتوانند کشتار خواهند کرد.

این پیشکسوت قرآنی در خصوص وظیفه حساس جامعه قرآنی، تصریح کرد: نخست تبیین این موضوع برای مردم دنیا است. این‌گونه نیست که با ظاهر مظلوم‌نمایی با مردم دنیا صحبت می‌کنند، بلکه قوم خونخوار و جنایت‌کاری هستند که هر کاری از دست‌شان بربیاید، در قبال دیگران انجام می‌دهند. مردم مسلمانان باید بدانند وظیفه ما تنها محکوم کردن این جنایات نیست، بلکه این کار تنها بخشی از وظیفه ماست و به صورت عملی باید جامعه اسلامی به داد مردم غزه و فلسطین برسد.

عضو هیئت مؤسس جامعه قاریان قرآن مشهد افزود: اگر این حمایت عملی صورت نگیرد، به طور حتمی، رژیم صهیونیستی پا را از این مراحل فراتر خواهد گذاشت و به دیگران ضربه خواهند زد. مسئولیت ما در قبال مردم غزه و فلسطین تنها در مقابل آنها نیست، بلکه در مقابل خودمان نیز مسئول هستیم، کمک به مردم غزه، باعث خواهد شد اسرائیل در همین مرحله متوقف شود، در صورتی که اگر بتواند مردم فلسطین و غزه را سرکوب کند، قطعاً به این مرحله بسنده نخواهد کرد.

وی اظهار کرد: بنابراین باید تمام توان جامعه اسلامی را برای بازداشتن صهیونیست‌ها از توسعه‌ خواسته‌هایشان به کار بگیریم تا به چشم خودمان در آینده نزدیک تحقق این پیش‌بینی‌های قرآن را ببینیم. 

انتهای پیام
captcha