سکوت مدعیان حقوق بشر به معنای همراهی با جنایات صهیونیست‌ها در غزه است
کد خبر: 4176978
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
امین ابراهیمی:

سکوت مدعیان حقوق بشر به معنای همراهی با جنایات صهیونیست‌ها در غزه است

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر در مقابل جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه گفت: امروز این سکوت نه تنها نشانه بی‌تفاوتی نیست، بلکه به معنای همراهی و همسویی با اشغالگران و جنایتکاران است.

امین ابراهیمی، مدیرعامل فولاد خوزستان
امین ابراهیمی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا درباره تحولات این روزهای فلسطین پس از عملیات «طوفان الاقصی» گفت: پیش از هر چیز باید گفت، سرزمین‌های اشغال شده متعلق به مردم فلسطین است و ۷۵ سال است که رژيم صهيونيستی با زور جنگ‌افزار منطقه را اشغال کرده است. در این مدت، مردم بی‌دفاع فلسطین با هرچه در توان داشتند به مقابله با اشغال‌گران پرداختند و در طول ۷۵ سال گذشته نهضت مقاومت به اشکال مختلف خود را نشان داده است.
 
وی افزود: عملیات طوفان الاقصی، نشان از اراده‌ آهنین جوانان فلسطینی در بازپس‌گیری سرزمین‌ آبا و اجدادی‌شان دارد؛ این عملیات زبونی و درماندگی رژیم منحوس صهيونيستی را بر همگان عیان کرد. در واقع پیام مهم این عملیات، درماندگی سران اشغالگر است.
 

بیشتر بخوانید:


 
ابراهیمی در ادامه با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که «فلسطین پاره تن اسلام است»، گفت: حوادث جاری در فلسطین اشغالی رصد می‌شود و نه تنها کشورهای مسلمان بلکه تمام آزادی‌خواهان باید نسبت به جنایات ددمنشانه‌ اسرائیل عکس‌العمل نشان دهند. در واقع سکوت در مقابل این جنایات وحشیانه تنها نشانه بی‌تفاوتی نیست، بلکه همراهی و همسویی با اشغالگران و جنایتکاران است.
 

تلاش غرب برای تغییر جایگاه ظالم و مظلوم

 
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با بیان اینکه هجمه‌ رسانه‌های غربی بر وارونه جلوه دادن حقیقت است، گفت: این رسانه‌ها ۷۵ سال اشغالگری صهونیست‌ها و آواره کردن فلسطینی‌ها را به راحتی نادیده می‌گیرند و این مسائل انسانی کوچکترین اهمیتی برای آنها ندارد‌ و سعی می‌کنند با تحریف حقیقت جای ظالم و مظلوم را عوض کنند. رسانه‌های داخلی باید هوشیار باشند و با درک صحیح از شرایط، جنايات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه را به گوش جهانیان برسانند. 
 
وی درباره حمایت کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی گفت: سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر که به طور دائم کشورهای دیگر به ویژه کشورهای اسلامی را متهم به نقض حقوق بشر می‌کنند،، در مقابل جنايات جنگی رژیم غاصب صهیونیستی، یک پیام بیشتر ندارد و آن همراهی و همصدایی با طرف جنایتکار است.
 

جنایات اسرائیل، مصداق بارز نسل‌کشی

 
ابراهیمی وقایع این روزهای غزه را مصداق بارز نسل‌کشی و جنایت جنگی دانست و اظهار کرد: سکوت این کشورها جز توجیه و همراهی با صهیونیست‌ها هیچ معنای دیگری ندارد. این کشورها در ظاهر و ادعا تنها دلسوز دیگر کشورها هستند. مواردی از این دست در سازمان ملل هم رخ داده است. البته که ۷۵ سال سکوت غربی‌ها در برابر اشغالگری، مؤید همراهی مدعیان دروغین حقوق بشر با جنایتکاران است و اکنون هم اتفاق جدیدی نیفتاده است.
 
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان بیان کرد: هر کجا صدای مظلومی برای تظلم‌خواهی بلند است، باید یاری‌رسان باشیم. ملت ایران هیچ‌گاه فلسطین، قبله اول مسلمین، را تنها نگذاشته و نمی‌گذارد. در چنين شرايطی باید گوش به فرمان رهبری باشیم و کمک‌های خود را به اشکال مختلف از جمله کمک‌های انسان‌دوستانه، حمایت‌های بین‌المللی، رسوا ساختن رژیم صهیونیستی با انعکاس جنايات، انجام دهیم تا دنیا بیدار شود و بپذیرد که صاحبان فلسطین، مردمی هستند که ۷۵ سال با اشغالگران در حال جنگ هستند. 
 

توجه جدی رسانه‌های متعهد به جهاد تبیین

 
وی با تأکید بر ضرورت تلاش برای خثنی کردن هجمه‌ رسانه‌های غربی گفت: رسانه‌های داخلی و جهان اسلام باید حقیقت مسائل غزه را به دنیا مخابره کنند. در این میان نقش صدا و سیما و مجموعه اصحاب رسانه متعهد مؤثر و حیاتی است. در این میان انعکاس درست اخبار و تبیین پیشینه‌ مسئله اشغال فلسطین و جنگ نابرابر فلسطینی‌ها در برابر اشغالگران برای افزایش آگاهی و حساسیت افکار عمومی جهان بسیار ضروری است. 
 
ابراهیمی در پایان با بیان اینکه امروز با یک جنگ ترکیبی درصحنه فلسطین مواجه هستیم، گفت: خاکریزها جابجا و نامرئی شده‌اند و دشمن خانواده‌ها را نشانه گرفته است. فرهنگ، روابط اجتماعی، ارزش‌های اسلامی و مداخله در امور داخلی جبهه‌‌های مختلف جنگ ترکیبی را شکل می‌دهند. جنگ ترکیبی، جنگی است که در آن‌یکی از طرفین درگیری، از همه عرصه‌های گوناگون نبرد به‌طور هم‌زمان استفاده می‌کند تا اثرات این‌ها را به‌صورت هم‌افزا بر رقیب خود بگذارد و در چنین شرایطی جهاد تببین گره‌گشاست. هر چقدر جهاد تبیین به‌درستی انجام شود و دروغ‌های دشمن در جنگ روانی برملا شود و هرچقدر رسانه‌های مهاجم بی‌اعتبار شوند، به آزادسازی اذهان مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانانی که امروز بیش از هرکس دیگری اسیر این جنگ هستند، کمک می‌شود.
انتهای پیام
captcha