نشست لبیک جامعه قرآنی به ندای قدس برگزار شد
کد خبر: 4177128
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴
به میزبانی ایکنا؛

نشست لبیک جامعه قرآنی به ندای قدس برگزار شد

نشست لبیک جامعه قرآنی به ندای قدس با حضور اساتید و پیشکسوتان قرآنی کشورمان و به میزبانی ایکنا برگزار شد، در این نشست رسالت و نقش جامعه قرآنی در تبیین عملیات طوفان‌الاقصی مورد بررسی قرار گرفت.

نشست لبیک جامعه قرآنی به ندای قدس برگزار شد

به گزارش ایکنا، نشست لبیک جامعه قرآنی به ندای قدس امروز ۳۰ مهرماه با حضور جمعی از پیشکسوتان، استادان، قاریان، حافظان و فعالان قرآنی کشورمان به دو صورت حضوری و وبیناری برگزار ‌شد.

این نشست که به دنبال وقایع اخیر غزه و عملیات طوفان‌الاقصی به میزبانی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) برنامه‌ریزی شد، به بررسی نقش و رسالت جامعه قرآنی در این موضوع پرداخت.  

در این نشست به سوابق ننگین قوم یهود براساس آیات قرآن کریم اشاره شد. همچنین در بخش دیگری از این نشسست بدون برنامه بودن جامعه قرآنی در موضوعات و رویدادهایی همچون طوفان الاقصی و ... مورد تأکید قرار گرفت.

لزوم ورود جدی فعالان قرآنی به موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... روز و تبدیل شدن به گروه مرجع و جریان‌ساز در این موضوعات از دیگر مباحث مورد اشاره در این نشست بود.

در این نشست اساتیدی همچون عبدالرسول عبایی، سیدمحسن موسوی‌بلده، محمدعلی خواجه‌پیری، مریم حاج‌عبدالباقی، ولی یاراحمدی، محمدتقی میرزاجانی، معاون آموزش پژوهش و ارتباطات شورای عالی قرآن، مهدی قبادی، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو، مهدی سیفی، دبیر اجرایی شورای عالی قرآن شهرداری تهران، محمدمهدی بحرالعلوم، مسئول دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم، رحیم قربانی، مسئول سازمان قرآن و عترت بسیج و جلیل بیت‌مشعلی، سرپرست سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری ایکنا حضور داشتند و اساتیدی همچون سیدعلی سرابی، شهریار پرهیزکار، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی و سیدکریم موسوی نیز به صورت مجازی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند. 

مشروح این نشست متعاقباً ارسال می‌شود.

انتهای پیام
captcha