تلاش رسانه‌های نظام سلطه برای مظلوم نشان دادن رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4177130
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
در نشست «غزه؛ نماد مظلومیت» مطرح شد؛

تلاش رسانه‌های نظام سلطه برای مظلوم نشان دادن رژیم صهیونیستی

عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی و جنایتکار است، گفت: رسانه‌های نظام سلطه تلاش می‌کنند آرمان نابودی اسرائیل را در افکار عمومی جهان از بین ببرند یا کم‌رنگ کنند و جای مظلوم و ظالم را تغییر بدهند.

نشست تخصصی «غزه؛ نماد مظلومیت و حق طلبی»به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، نشسست تخصصی «غزه؛ نماد مظلومیت و حق‌طلبی» یک‌شنبه، 30 مهرماه با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه لرستان در سالن شهید میربهرسی این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این نشست، پس از قرائت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، مهدی امید، معاون مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در سخنانی، مفاهیم «تروریسم رسانه‌ای» و «وارونه‌نمایی» رسانه‌های نظام سلطه در رابطه با مقاومت اخیر مردم غزه را تبیین کرد.

وی افزود: براساس تروریسم رسانه‌ای، رسانه‌های نظام سلطه تلاش می‌کنند آرمان نابودی اسرائیل را در افکار عمومی جهان از بین ببرند یا کم‌رنگ کنند و جای مظلوم و ظالم را تغییر بدهند.

امید اضافه کرد: همچنین در تاکتیک وارونه‌نمایی رسانه‌ای، رسانه‌های نظام سلطه به سرکردگی آمریکا می‌کوشند حوادث و وقایع اخیر را به گونه‌ای منعکس کنند که جنایتکار که اسرائیل است تحت عنوان دفاع از خود در افکار عمومی جا بیفتد، در حالی که در واقعیت آن است که رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی و جنایتکار است و اوج جنایت این رژیم در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه رخ داد که تعداد زیادی زن و کودک پناه گرفته در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

در ادامه این نشست، داریوش نظری، عضو هیئت علمی گروه تاریخ و باستان‌شناسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان درباره تاریخ فلسطین و اتفاقات حادث شده از گذشته تاکنون توضیح داد.

وی با بیان اینکه نژادپرستی و افراط‌گرایی از جمله ویژگی‌های بارز رژیم غاصب صهیونیستی است، ادامه داد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی هر دفعه تلاش کرد با شهرک‌سازی همه سرزمین فلسطین را به صورت کامل اشغال کند و در نتیجه، منطق این رژیم، فقط زور و اقدامات جنایتکارانه است.

وی با بیان اینکه مقاومت و ترویج فرهنگ مقاومت تنهاترین و اثرگذارترین راهکار برای مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی است، انجام عملیات اخیر جبهه مقاومت غزه تحت عنوان طوفان الاقصی را یک عملیات بی‌نظیر دانست که باعث تحقیر حکومت و ارتش رژیم صهیونیستی شد و گفت: به علت همین شکست و تحقیر، این رژیم با عصبانیت دست به نسل‌کشی و جنایت و بمباران مناطق مسکونی و شهادت مردم غزه زده است که شاهد هستیم این اقدامات جنایتکارانه تداوم دارد.

یادآور می‌شود، در این نشست اعضای هیئت علمی و دانشجویان نیز هر کدام دیدگاه‌های خود را در رابطه با مقاومت اخیر غزه بیان کردند.

انتهای پیام
captcha