جوانان تانزانیا تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کردند
کد خبر: 4177147
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷

جوانان تانزانیا تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کردند

با تداوم وحشی‌گری رژیم صیهونیستی علیه فلسطینیان در نوار غزه، جوانان تانزانیا نیز همانند دیگر ملت‌ها ضمن محکوم کردن جنایات این رژیم به صورت گسترده‌ای در فضای مجازی علیه آن فعالیت می‌کنند.

جوانان تانزانیا تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کردند

به گزارش ایکنا از تانزانیا، با افزایش توحش صهیونیست‌های غاصب علیه مردم مظلوم فسلطین، مسلمانان و جوانان پرشور تانزانیا همراه با دیگر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، با افزایش فعالیت‌های مجازی و رسانه‌ای خود، جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند.

تهیه‌ کلیپ، طراحی پوسترهای متعدد مجازی درباره‌ آنچه بر مردم مظلوم فلسطین از گذشته تا این جنگ نابرابر اخیر گذشته است، ترجمه سخنان مقام معظم رهبری، فراخوان دعا و روزه برای آزادی فلسطین و برگزاری نمایشگاه‌های متعدد مردمی به زبان سواحیلی بخشی از این فعالیت‌ها را تشکیل می‌دهد. برخی جوانان نیز با پوشیدن لباس‌هایی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین همدلی و حمایت خود را از آن‌ها ابراز کردند.

همچنین نصب بیلبوردهای متعدد در سطح شهر که در آن شعارها و جملات متعددی درباره لزوم آزادسازی فلسطین نوشته شده، بخشی از این فعالیت‌ها است. در بسیاری از این بیلبوردها این جمله از نلسون ماندلا نوشته شده است که «آزادی حقیقی ما بدون آزادسازی فلسطین ناقص و ناتمام است».

در همین رابطه جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف تانزانیا با ابتکار دو سازمان مردم نهاد «فرقان» و «حامی رویاها» با حضور معارفی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، نشست هم‌اندیشی با عنوان فهم درست ریشه بحران‌های خاورمیانه، مورد منازعه اسرائیل و فلسطین را برگزار کردند.

در این هم‌اندیشی، دانشجویان مختلف اطلاعات خود درباره گروه حماس، جنگ نابرابر اخیر و تجاوزات اسرائیل با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

رایزن فرهنگی ایران با تشکر از برگزارکنندگان این هم‌اندیشی، به بخشی از جنایات اخیر اسرائیل اشاره و بیان کرد: اسرائیل نه تنها همه قوانین بین‌المللی را در خصوص اشغالگری خود زیرپا گذاشته است، بلکه حتی قوانین عام اخلاقی و انسانی و حقوق بشردوستانه را در جنگ زیر پا گذاشته است و با هدف‌گیری بیمارستان‌ها نشان داده است که در کشتن اطفال و زنان و بیماران و آدم‌های بیگانه بسیار هدف‌گیری دقیقی دارد و آدم‌کش درجه اول است.

معارفی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، بیان کرد: اسرائیل سعی می‌کند با مظلوم‌نمایی تجاوزات خود را بپوشاند و جای مظلوم و ظالم را عوض کند ولی جوانان امروز به خصوص جوانان آفریقا بیدارند و همواره حامی فلسطینیان مظلوم هستند.

یادآور می‌شود، در حاشیه این نشست، نمایشگاهی از تاریخ جنایات اسرائیل غاصب علیه فلسطینیان مظلوم برگزار شد.

انتهای پیام
captcha