علمای بحرین قطع روابط با دشمن صهیونیستی را خواستار شدند
کد خبر: 4177215
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

علمای بحرین قطع روابط با دشمن صهیونیستی را خواستار شدند

بیش از 270 عالم دینی در بحرین، جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم و خواستار قطع رابطه حکومت با دشمن شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از اصداء البحرین، بیش از 270 تن از علمای بحرین، با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی، خواستار قطع رابطه با دشمن صهیونیستی شدند.

مشروح این بیانیه به شرح زیر است

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

خداوند متعال می‌فرماید: «وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ: و كسانى كه ستم كرده‏‌اند به‌زودی خواهند دانست به كدام بازگشتگاه برخواهند گشت».

جنایت، کشتار و خونریزی واقعیت رژیم صهیونیستی و اشغالگر فلسطین عزیز از ابتدای پیدایش آن تاکنون است و این امر بخشی از طبیعت و رویکردی است که این رژیم از ابتدا بر آن استوار شده و تداوم یافته است.

تاریخ این رژیم و پیشینه آن مملو از جنایات خونین شنیع است که هیچ نمونه‌ای ندارد و جنایت محاصره، تخریب و ویران ساختن آن بر سر مردم، بمباران بیمارستان المعمدانی و کشتار بیش از 500 فرد حاضر در آن که بیشتر آنها از زنان و کودکان بوده‌اند، جنایتی جنگی و گواهی روشن بر تاریخ پر از جنایت این رژیم است.

با توجه به این جنایت‌ها و ماهیت جنایت‌کار این رژیم بر نکات زیر تأکید می‌کنیم:

1- مردم فلسطین حق ‌دارند از خود و سرزمین غصب شده خود دفاع کنند و این یک حق ذاتی است که شرع و قانون آن را تأیید می‌کند و عملیات قهرمانان طوفان الاقصی در این راستا صورت گرفته است.

2- ملت‌های عرب و امت اسلامی باید با ابزارها و روش‌های مختلف حمایتی از آرمان فلسطین حمایت کند.

3- دولت‌های عربی و اسلامی باید به جای عادی‌سازی روابط خود با این رژیم، آن را محاصره و منزوی کنند، نه از این رو، ما علمای بحرینی امضاکننده‌ این بیانیه، از دولت می‌خواهیم رابطه خود را با این رژیم غاصب قطع، سفیر آن را اخراج کند و به هر جنبه‌ای از رابطه با آن پایان دهد.

4- ما کشتار بیمارستان المعمدانی را به شدیدترین وجه محکوم می‌کنیم و از جامعه جهانی می‌خواهیم که درباره این جنایت شنیع موضع گرفته و رژیم صهیونیستی را در این زمینه مسئول بداند تا امکان تکرار آن از این رژیم سلب شود.

5- تمام جهان باید متحد شوند تا این گروه تروریستی را از ادامه جنایات خود علیه بشریت، سرزمین و اماکن مقدس در فلسطین عزیز باز دارند.

خدایا شهدای ما را بیامرز و مجروحان ما را شفا بده و از مجاهدان ما حمایت و دشمن ما را نابود کن. تو بر همه‌چیز توانا هستی.

جمعه 4 ربیع‌الثانی 1445 ق

برابر با 20 اکتبر 2023 میلادی

انتهای پیام
captcha