جهان در دوره گذار تمدنی قرار گرفته است
کد خبر: 4177398
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸
جانشین رئیس المصطفی:

جهان در دوره گذار تمدنی قرار گرفته است

جانشین رئیس المصطفی با بیان اینکه هم اکنون جهان در دوره گذار تمدنی قرار دارد، گفت: انقلاب اسلامی نقش کلیدی در این گذار تمدنی و نقطه عطف جهانی ایفا کرده و بسیاری از معادلات را تغییر داده است.

مجید خالق‌پور، جانشین رئیس جامعه المصطفی

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید خالق‌پور، جانشین رئیس جامعه المصطفی العالمیه عصر امروز، اول آبان در تجمع بزرگ و مشترک المصطفی و جمعیت هلال احمر استان قم با عنوان «مرهم برای غزه» که در صحن بزرگ حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در این سال‌ها ضمن تخریب و اشغال سرزمین و منازل فلسطینیان، حقوق انسانی آنان را پایمال کردند و با ترور شخصیتی فلسطینیان در سطح جهانی، صاحبان اصلی فلسطین اشغالی را به عنوان شهروندان درجه چندم قرار دادند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی شری است که وجود آن ده‌ها سال موجب خسارت در منطقه و جهان شده است. حتی می‌توان گفت بخشی از انگیزه دولت‌های غربی برای ایجاد کشور جعلی اسرائیل، دفع شر صاحبان تفکر نژادپرست صهیونیستی از کشور‌های خود بوده است.

استاد جامعه المصطفی، رژیم صهیونیستی را جریانی مضر برای همه بشریت خواند و تصریح کرد: بسیاری از مفاسد جهان به نحوی به این جریان منحوس بازمی‌گردد. امیدواریم با پشتیبانی همه مسلمانان و حقیقت‌جویان جهان، فتنه این رژیم شرور هرچه سریع‌تر از جهان دفع گردد.

جانشین رئیس جامعه المصطفی افزود: برخی افراد ساده‌اندیش، شکست این رژیم اشغالگر را باور ندارند، اما همانگونه که استعمارگران با وجود سال‌ها فتنه و جنایت در کشور‌های استعمارزده، ناچار به خروج از این کشور‌ها شدند، با توکل به خدا و اتحاد دنیای اسلام قطعاً هیمنه این رژیم جعلی نیز با وجود پشتیبانی‌های دولت‌های استکباری فروخواهد ریخت.

وی بیان کرد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از حمله حماس، در جلسه‌ای غیرعلنی اعلام کرده بود که به زودی وارد جنگی گسترده خواهد شد و در این مسیر آمریکا پشتیبان آن خواهد بود.

استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود جهان را در دوره گذار تمدنی خواند و یادآور شد: انقلاب اسلامی نقش کلیدی در این گذار تمدنی و نقطه عطف جهانی ایفا کرده و بسیاری از معادلات جهانی را تغییر داده است. جبهه استکبار هرچند تصور می‌نماید در محاسبات خود دچار اشتباه نمی‌شود، اما توطئه‌های آنان در برابر قدرت الهی ناچیز است.

حجت‌الاسلام والمسلمین خالق‌پور، یکی از راهکار‌های اصلی دشمن را ایجاد تفرقه میان ملت‌ها دانست و گفت: قدرت‌های سلطه‌گر در حوادث مختلف و به بهانه‌های گوناگون، اجازه اتحاد میان ملت‌ها را نمی‌دهد و برای اهداف خود بر ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی، جنگ مسلمان و هندو و انواع درگیری‌های قومی و نژادی حساب ویژه باز کرده‌اند.

یادآور می‌شود، در این تجمع، معترضین به جنایات رژیم صهیونیستی، شعار‌های «الله اکبر، الموت لامریکا، الموت لاسرائیل، اللعنه علی الیهود، النصر للاسلام، یا ای‌ها المسلمون اتحدوا اتحدوا» را به صورت هم‌نوا فریاد زدند.

انتهای پیام
captcha