نام میدان البرز اراک به «فلسطین» تغییر کرد
کد خبر: 4177435
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲

نام میدان البرز اراک به «فلسطین» تغییر کرد

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی کلانشهر اراک از تصویب تغییر نام میدان البرز اراک به «فلسطین» در کمیته نامگذاری این شهر با اکثریت آرا خبر داد.

قدس

به گزارش ایکنا از استان مرکزی به نقل از روابط عمومی شورای شهر اراک، سیدوحید میرنظامی، رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی اراک، از تصویب تغییر نام میدان البرز اراک به «فلسطین» در کمیته نامگذاری این شهر با اکثریت آرا خبر داد و افزود: با توجه به اینکه برخی معابر و میادین شهر درخور این نام نبوده و برخی شرایط تغییر نام نداشتند و با در نظر گرفتن اینکه برخی معابر یا میادین مانند میدان شورا با حافظه تاریخی مردم اراک گره خورده و اینکه تخریب و بازسازی المان‌های برخی از آنها نیازمند هزینه بود، میدان البرز برای این نام پیشنهاد شد.

وی بیان کرد: با توجه به اتفاقات اخیر و نیاز به حمایت از انتفاضه، جبهه مقاومت و مردم غزه و فلسطین، شورای اسلامی شهر اراک در این راستا و به منظور حمایت معنوی از این مردم مظلوم، به دنبال نامگذاری یکی از معابر یا میادین به نام فلسطین بود تا همراهی و همدردی خود را با آنان اعلام کند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: تغییر نام میدان البرز اراک به فلسطین در کمیته نامگذاری شورای اسلامی این شهر با اکثریت آرا به تصویب رسید.

میرنظامی افزود: با توجه به قرار گرفتن میدان البرز در نزدیکی مصلای بیت‌المقدس و اینکه این مصلی محل تجمع بسیاری از مؤمنان، انقلابی‌ها و نمازگزاران در مناسبت‌های مختلف است، پیشنهاد تغییر نام این میدان با اکثریت آرا در کمیته نامگذاری مورد موافقت قرار گرفت و با تصویب در صحن شورا به نام فلسطین نامگذاری شده و تغییر المان آن نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha