جنایت در غزه بیانگر مواجهه دوگانه غرب با حقوق بشر است
کد خبر: 4177493
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
حجت‌الاسلام موسوی‌فرد:

جنایت در غزه بیانگر مواجهه دوگانه غرب با حقوق بشر است

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: جنایت در غزه به مثال یک بام و دو هوای غرب در مواجهه با مسائل انسانی است که نهادهای بین‌المللی فقط می‌خواهند به منافعشان برسند و حقوق بشر را فقط به نفع خود تغییر دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان شامگاه یکم آبان در جلسه هماهنگی برگزاری اجتماع بزرگ مردم اهواز در حمایت از مقاومت مردم غزه و محکومیت و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی با دعوت مردم اهواز به حضور در راهپیمایی، با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین در اتفاقات دردناک این روزها به ویژه جنایت بیمارستان المعمدانی، اظهار کرد: این اتفاقات به مثال یک بام و دو هوای غرب در مواجهه با مسائل انسانی است که نهادهای بین‌المللی فقط می‌خواهند به منافعشان برسند و حقوق بشر را فقط به نفع خود تغییر دهند.

وی بیان کرد: این روزها شاهد اوج وحشی‌گری رژیم صهیونیستی هستیم؛ رژیم صهیونیستی که ضربه سنگینی را از جبهه مقاومت خورده است و می‌خواهد این شکست سنگین را با قتل عام کودکان و زنان بیگناه جبران کند.

موسوی‌فرد با اشاره به رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان فلسطین گفت: پیروزی فلسطین وعده الهی است.

امام جمعه اهواز در پایان آحاد ملت همیشه در صحنه اهواز را برای حضور پرشور در راهپیمایی باشکوه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت کرد.

انتهای پیام
captcha