مبارزه با صهیونیست وارد مرحله جدیدی شده است
کد خبر: 4177517
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

مبارزه با صهیونیست وارد مرحله جدیدی شده است

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مبارزه با رژیم کودک‌کش صهیونیستی به مرحله جدیدی وارد شده است که لازمه موفقیت در آن وحدت امت اسلام است.

حجت‌الاسلام عسگر امامی، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام عسگر امامی، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز دوم آبان در نشست بصیرتی و تبیینی که با محوریت تحولات فلسطین ضمن حضور طلاب خواهر و برادر در شاهین‌دژ برگزار شد، گفت: مبارزه با رژیم صهیونیستی وارد مرحله جدید و مهمی شده است، که لازمه کسب موفقیت در آن وحدت و یکپارچگی امت اسلام است.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) از همان آغاز نهضت اسلامی به واسطه اینکه از افکار استکبارستیزی و بینش عمیق برخوردار بودند، دیدگاه روشنی نسبت به صهیونیسم ارائه دادند، در این‌ راستا ساختار رژیم صهیونیستی، خطرات و پیامدهای منفی آن را ترسیم کردند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: از بدو تأسیس نظام اسلامی معمار کبیر انقلاب لزوم مقابله با این تهدید تاریخی را مطرح کردند، چون رژیم صهیونیستی یک تهدید بزرگ علیه امت اسلام به شمار می‌رود.

امامی ضمن اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تمامی جهان، مبارزه با صهیونیست‌ها را وارد مرحله‌ جدید کرد، ادامه داد: امروزه به واسطه ایستادگی رزمندگان فلسطینی و حمایت امت اسلام شاهد هستیم، آغازی بر پایان راه رژیم غاصب صهیونیستی آغاز شده است.

وی در پایان گفت: لازمه نابودی این جریان نژادپرست و افراط‌گرایانه وحدت و یکپارچگی امت اسلام و پشتیبانی بی‌چون و چرای دولت‌های اسلامی از فلسطین اشغالی است، که امید است نتیجه‌‌های مورد انتظار نیز حاصل شود.

انتهای پیام
captcha