اسماعیل هنیه: رژیم اشغالگر قدس امنیت نخواهد داشت
کد خبر: 4177537
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

اسماعیل هنیه: رژیم اشغالگر قدس امنیت نخواهد داشت

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، تأکید کرد: تا زمانی که مردم ما از امنیت، آزادی و حق حاکمیت بر سرزمین خود بهره‌مند نشوند، اشغالگران صهیونیست امنیت نخواهند داشت.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه در بیانیه‌ای گفت: برای جنایتکاران رژیم صهیونیستی هیچ فرقی نمی‌کند، آنها کودکان، زنان و سالمندان را به شهادت می‌رسانند و فجیع‌ترین قتل عام را در باریکه غزه مرتکب می‌شوند.

هنیه افزود: شیرمردان مقاومت، اشغالگران را تعقیب و سنگرهایشان را ویران می‌کنند و تا زمانی که مردم و فرزندان ما از امنیت، آزادی و حق حاکمیت بر سرزمین خود برخوردار نشوند، اشغالگران هم امنیتی نخواهند داشت.

وی خطاب به سران کشورهای اسلامی و عربی گفت: چقدر خون و کشتار نیاز دارید تا از خدا بترسید؟ و در برابر مباح بودن خون کودکان، زنان و کهنسالان در غزه به تاریخ پاسخگو باشید؟

رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین خطاب به غرب که مدعی حقوق بشر است و دستانش به خون مردم بیگناه فلسطین آغشته است، گفت: شما با موضع‌گیری خود از نسل‌کشی در جریان بمباران غزه حمایت کردید و برای همیشه بین خود و مردم کشورهای اسلامی و عربی دیوار بی‌اعتمادی کشیده‌اید، دیواری که هرگز خراب نمی‌شود.

انتهای پیام
captcha