پیام تسلیت مرکز اسناد دفاع مقدس در پی درگذشت سردار معینی
کد خبر: 4177558
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

پیام تسلیت مرکز اسناد دفاع مقدس در پی درگذشت سردار معینی

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار حاج مهدی معینی را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، سردار سرتیپ دوم پاسدار حاج مهدی معینی از پایه‌گذاران قرارگاه صابرین و فرمانده یگان ویژه صابرین، بعد از چند سال تحمل بیماری و عمل‌های ناشی از عوارض جنگ دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.

به همین مناسبت، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی معینی را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

عروج سردار پرافتخار، پیشکسوتِ دفاع مقدس و چهره نام‌آشنای صحنه‌های پاسداری از انقلاب اسلامی، سردار مهدی معینی موجب تأثر و تألم خاطر همگان گردید.

فرماندهی «یگان ویژه صابرین» معاونت اجرایی سازمان بسیج مستضعفین و ریاست دانشکده شهید مطهری بسیج ازجمله فعالیت‌های سردار حاج مهدی معینی بود و همچنین وی از همسنگران شهیدان کاظمی و شوشتری بود و در سال‌های گذشته فرماندهی سپاه استان آذربایجان غربی را نیز بر عهده داشت.

 مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس فقدان این سردار پرتلاش را به خانواده، هم‌رزمان، دوستان و یارانش تسلیت و تعزیت عرض کرده و علو درجات آن مرحوم را از خداوند تبارک‌وتعالی مسئلت دارد.

بنا به این گزارش، مراسم خاکسپاری پیکر آن مرحوم صبح امروز، سه‌شنبه ۲ آبان ماه، در قطعه صالحین بهشت زهرا سلام‌الله علیها برگزار شد و مراسم بزرگداشت ایشان چهارشنبه ۳ آبان، از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در مسجد امام حسن مجتبی علیه‌السلام شهرک فجر نیروی زمینی سپاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha