طوفان‌الاقصی نقطه عطفی در تاریخ تحولات فلسطین شد
کد خبر: 4177699
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷

طوفان‌الاقصی نقطه عطفی در تاریخ تحولات فلسطین شد

رئیس جهاددانشگاهی استان همدان با تأکید بر اینکه شکست نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در روز ۷ اکتبر از نیروهای حماس با کشتار بیشتر از ذهن مردم جهان پاک نمی‌شود، گفت: این جریان به عنوان نقطه عطفی در تاریخ تحولات فلسطین ثبت شد و شروعی بر پایان رژیم صهیونیستی است.

مهدی میرزاپور رئیس جهاد دانشگاهی همدانمهدی میرزاپور، سرپرست جهاددانشگاهی استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: انتظار حداقلی از کشورهای مسلمان، اتحادیه عرب و سازمان کنفرانس اسلامی این است که در جهت اعلام حمایت و همدردی با مردم فلسطین سفرای رژیم صهیونیستی را از کشور خود اخراج کنند.

وی با بیان اینکه اکنون شرایط به گونه‌ای است که سازمان‌های جهانی باید به هر نحوی به وظایف ذاتی خود عمل کنند، افزود: ارسال کمک‌های بشردوستانه برای مردمی که از امکانات اولیه رفاهی همچون برق، آب، گاز و خدمات بهداشتی محروم هستند، با محدودیت‌های زیادی روبه‌روست، البته خوشبختانه ابراز همدردی با مردم فلسطین همه گیر شده و مردم کشورهای خاورمیانه با حضور در خیابان‌ها و گاهی با حضور در مقابل سفارت‌خانه حامیان رژیم صهیونیستی انزجار خود را از این کشتار اعلام می‌کنند.

رئیس جهاددانشگاهی استان همدان با تأکید بر اینکه شکست نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در روز ۷ اکتبر از نیروهای حماس با کشتار بیشتر از ذهن مردم جهان پاک نمی‌شود، افزود: این جریان به عنوان نقطه عطفی در تاریخ تحولات فلسطین ثبت شد و شروعی بر پایان رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: اگر می‌بینیم امروز رژیم صهیونیستی به‌صورت‌ مستقیم و رو در رو وارد جنگ با محور مقاومت نمی‌شود از آن جهت است که می‌داند در صورت ادامه این روند جبهه‌های جدید جنگ بر روی این رژیم باز شده و پيروزی فلسطین حتمی خواهد بود‌. جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه پرده دیگری از چهره دژخیمانه این رژیم را به جهانیان نشان داد، این جنایات مردم بیشتری از دنیا را با ماهیت آن آشنا کرد به گونه‌ای که بسیاری از کشورها که همواره موضع محکمی در این زمینه نداشتند جنایات اخیر را محکوم کردند‌.

میرزاپور تصریح کرد: کشتار وسیع، ایجاد رعب و وحشت در بین مردم همان هدفی بود که داعشی‌ها پیش گرفته بودند، هدف نهایی آنها فراری دادن مردم فلسطین از نوار غزه و تصرف این منطقه است، البته نیروهای مقاومت در غزه و همچنین مردم مظلوم فلسطین از این موضوع آگاه هستند و تاکنون علی رغم شهادت ۶ هزار نفر از هم وطنان خود، از کیان و خاکشان دفاع کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی با بمباران کورکورانه نوار غزه استیصال خود را به جهانیان نشان داد، گفت: با قلب و جان در کنار مردم فلسطین هستیم و با آنها ابراز همدردی می‌کنیم، در صورت نیاز هر نوع کمکی را در کنار مردم ارائه خواهیم داد.

انتهای پیام
captcha