خدمات‌‌ شهری در محلات یزد به صورت عادلانه توزیع شود
کد خبر: 4177728
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

خدمات‌‌ شهری در محلات یزد به صورت عادلانه توزیع شود

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی در سطح شهر به صورت عادلانه انجام نمی‌شود گفت: خدمات شهری در تمامی مناطق و محلات سطح شهر بویژه کمتر برخوردار باید به صورت عادلانه توزیع شود.

احمد ترکمانی، عضو شورای اسلامی شهر یزدبه گزارش ایکنا از یزد، احمد ترکمانی، عضو شورای اسلامی شهر یزد، امروز، سوم آبان ماه در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد گفت: هر چند در دوره ششم شورای شهر اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و غیرقابل انکار است، اما در برخی موارد کاستی‌هایی هم وجود دارد که مردم گلایه‌مند هستند و باید این مشکلات رفع شود.

وی ادامه داد: یکی از این گلایه‌ها مربوط به ورودی‌های شهر یزد است که سامان درستی ندارد، به عنوان مثال برای ورودی‌ها از سمت مهریز و دروازه قرآن مشکلات زیادی وجود دارد. مشکل دیگر در مورد نانوایی‌های یزد است که متأسفانه علاوه بر کیفیت نامطلوب، برخی از آن‌ها رفتار مناسبی با مردم ندارند که در این زمینه به فرمانداری یزد انتقال داده شد اما اقدامی صورت نگرفت و مردم همچنان ناراضی هستند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به وضعیت سرویس‌دهی اتوبوس‌های واحد اظهار کرد: با توجه به توزیع دیرهنگام کارت رایگان خط واحد ویژه مدارس، اکثر مدارس از سرویس شخصی استفاده کرده‌اند. مشکل دیگر مربوط به فضای سبز شهر یزد است که درختان در حال خشک شدن است و متأسفانه رسیدگی نمی‌شود. برخی نیز آفت زده شده و لذا باید در این زمینه بیشتر دقت شود و به جای کاشت درخت، همین وضع موجود را حفظ کنیم.

وی افزود: قبلاً آبیاری تعدادی از درختان سطح کوچه‌ها و معابر شهر توسط مردم انجام می‌شد اما به دلیل گرانی قبض آب، مردم دیگر آبیاری درختان را انجام نمی‌دهند. لذا از مسئولان مربوطه درخواست می‌شود تمهیدات لازم در این زمینه صورت گیرد یا تخفیفی برای اهالی محله که آبیاری درختان را انجام می‌دهند، اختصاص دهند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: خدمات‌رسانی در سطح شهر قبلاً عادلانه نبوده و اکنون هم نیست، به عنوان مثال اگر منطقه‌ای از شهر یزد در محدوده نیست، چرا از ساخت آن جلوگیری به عمل نیامده و اجازه ساخت داده شده و اکنون مردم باید با مشکل مواجه باشند، این محلات نیاز به امکانات دارد و زمین خاکی و معابر بدون جدول زیبنده نیست.

انتهای پیام
captcha