«هندیران» جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
کد خبر: 4177734
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

«هندیران» جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

بیانیه گروه بین‌المللی هندیران در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت از ملت مظلوم فلسطین منتشر شد.

«هندیران» جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردبه گزارش ایکنا به نقل از گروه بین‌المللی هندیران، بیانیه این گروه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت از ملت مظلوم فلسطین به شرح زیر است:

«بار دیگر رژیم اشغالگر صهیونیستی ماهیت ضد بشری و ددمنشانه خود را با حمله به مردم بی‌دفاع فلسطین و غزه آشکار ساخت.

رژیمی که بیش از ۷ دهه با حمایت قدرت‌های استکباری و با زور اسلحه، قبله اول مسلمین جهان را اشغال و مردم مظلوم فلسطین را آواره و بی‌خانمان کرده است.

اما به مدد ایمان و به برکت مقاومت مجاهدان جان‌برکف فلسطینی، این روزها شاهد فرو پاشیدن قدرت اهریمنی  رژیمی هستیم که ادعای شکست‌ناپذیری داشت.

آری، امروز مردم جهان شاهد فرو پاشیدن اسطوره شکست‌ناپذیری و  ضعف و استیصال این رژیم کودک کش هستند. رژیم غاصب و سلطه گری که دستانش تا مرفق به خون کودکان و جوانان بی‌گناه فلسطینی آلوده است.

ما ایمان داریم که اراده خداوند بر این قرار گرفته است که مستضعفین به وراثت زمین برگزیده شوند. آغاز عملیات طوفان الاقصی نیز نسیم بشارتی است که از تحقق این وعده الهی خبر می‌دهد.

در این شرایط سرنوشت‌ساز، رسالت اصحاب فکر و فرهنگ و اهالی قلم، تبیین و روشنگری برای پیشگیری از عوض شدن جای شهید و جلاد است.

اسرائیل در چشم همه مردم جهان به جرم تجاوز و اشغالگری و زیرپا گذاشتن اصول انسانی، رژیمی منفور و منحوس است و همدلی و هم‌نوایی با ملت ستم دیده فلسطین، رسالتی انسانی است.

گروه بین‌المللی هندیران متشکل از شاعران، نویسندگان و هنرمندان کشورهای پارسی‌زبان، ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به مردم بی‌دفاع فلسطین و به شهادت رساندن کودکان، از همه آزادگان جهان – به خصوص شاعران و نویسندگان - دعوت به حضور مسئولانه در صحنه برای دفاع از حقوق ملت فلسطین می‌کند.

با آرزوی نابودی جرثومه فساد اسرائیل غاصب و آزادی فلسطین و قدس شریف.

نصرمن الله و فتح قریب.»

انتهای پیام
captcha