نسل‌کشی با بمب‌های ممنوعه بزرگترین جنایت رژیم اسرائیل است
کد خبر: 4177909
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۵
نماینده جنبش حماس در ایران:

نسل‌کشی با بمب‌های ممنوعه بزرگترین جنایت رژیم اسرائیل است

خالد قدومی، با تأکید بر اینکه نسل‌کشی با بمب‌های ممنوعه بزرگترین جنایت رژیم اسرائیل است، گفت: جهاد تبیین از دیگر نیازهای جبهه مقاومت در راستای جلوگیری از تبلیغات شوم علیه این جبهه است.

خالد قدومی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، خالد قدومی، نماینده حماس در ایران، شامگاه چهارشنبه، 3 آبان‌ماه، در اجتماع حامیان فلسطین به منظور بررسی تحولات غزه و تشریح ابعاد عملیات طوفان‌الاقصی که در آستان امامزاده سیداسحاق(ع) ساوه برگزار شد، به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «شکست اسرائیل قابل ترمیم نیست» استناد کرد و گفت: عملیات طوفان‌الاقصی پس از 75 سال تحمل جنایات رژیم صهیونیستی شکل گرفت و منتج به پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم سفاک اسرائیل شد.

وی با بیان اینکه اشغالگران صهیونیستی در این جنگ یک میلیون و 400 هزار نفر از مردم نوار غزه را آواره کردند و آمارها حاکی از شهادت بیش از 6 هزار شهید که قریب به دوهزار و 700 نفر از آنان کودک هستند، دارد، اضافه کرد: رژیم اسرائیل باید پاسخ دهد که بمباران و به شهادت رساندن عده‌ای بسیاری از زنان و کودکان بی‌دفاع، مساجد، واحدهای مسکونی، بیمارستان و... چه توجیهی می‌تواند داشت باشد.

قدومی نسل‌کشی با بمب‌های ممنوعه بزرگترین جنایت رژیم جعلی و غاصب اسرائیل است و بایدن، رئیس‌جمهور امریکا به عنوان شریک در جرم‌های جنایات اخیر از نسل‌کشی در غزه حمایت کرده و چراغ سبز نشان می‌دهد، اما مردم فلسطین با عملیات غافلگیرانه دشمن را به زانو درآورد.

جنگ هدف حماس و مردم فلسطین نیست

نماینده حماس در ایران با تأکید براینکه برنامه حماس و هدف مردم غزه جنگ نیست، بلکه آنان فقط می‌خواهند از خود و خانواده‌هایشان در برابر ظالمان دفاع کرده و تسلیم ظلم ظالمان نمی‌شوند، بیان کرد: ایستادگی، جهاد، مقاومت و تسلیم زور ظالمان نشدن آرمان ملت فلسطین است و یقین داریم به زودی با عنایت خداوند و حمایت امت مسلمان جهان به‌ویژه ایرانیان فلسطین و حماس در این جنگ نابرابر پیروز خواهند شد.

قدومی جهاد در راه خداوند متعال را یکی از درب‌های بهشت دانست و ادامه داد: جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند روی انسان‌های جهادگر گشوده است و افرادی که جهاد را ناخوشایند می‌دانند، خداوند از او روی گردانده و لباس ذلت بر او می‌پوشاند.

مردم فلسطین؛ نیازمند وحدت امت اسلامی

وی جهاد تبیین طبق فرمایشات مقام معظم رهبری را از دیگر نیازهای جبهه مقاومت در راستای جلوگیری از تبلیغات شوم علیه این جبهه دانست و اظهار کرد: مجاهدان و مدافعان جبهه حق فرصتی برای جهاد در راه خدا فراهم کردند. مردم هوشیارانه عمل کرده و برای مبارزه با اسرائیل آمادگی خود را اعلام کردند. نام‌نویسی 6 میلیون نفر از جوانان ایرانی برای دفاع از مردم مظلوم غزه برای ما مایه مباهات است.

قدومی با اشاره به اینکه مردم فلسطین امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت امت اسلامی هستند و جنگ بین فلسطین و اسرائیل جنگ روایت‌هاست، خطاب به حُکامی که به دنبال عادی‌سازی رابطه با اسرائیل هستند، گفت: این دولت‌ها بدانند گذرگاه «رفح» که رژیم صهیونیستی قول بازگشایی برای ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه داد بود باز نیست و این رژیم جعلی کودک‌کش اهل صلح نیست.

وی با بیان این مطلب که ما اهل جنگ نیستیم، بلکه اهل آزادی هستیم و عزت مقاومت خواسته همه ما است، اظهار کرد: عملیات طوفان‌الاقصی با یاری و عنایت خدا و موفقیت قهرمانان غزه‌ای به بهار پیروزی ختم و زمینه سرنگونی و نابودی رژیم اسرائیل را فراهم خواهد کرد. امروز اسرائیل و هم‌دستانش همچون امریکا گزینه تفرقه‌افکنی بین امت اسلامی را دنبال می‌کنند و بدون تردید با بیان واقعیت‌ها و جهاد تبیین توطئه و فتنه آنان را خنثی خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha