طوفان الاقصی پیروزی اطلاعاتی و سایبری مقاومت بود
کد خبر: 4178067
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۸
مسئول بسیج اساتید حوزه علمیه همدان:

طوفان الاقصی پیروزی اطلاعاتی و سایبری مقاومت بود

حجت‌الاسلام علیرضا یوسفی راستگو با تحلیل جنایات اسرائیل در طول سال‌های اخیر گفت: عملیات طوفان الاقصی پیروزی اطلاعاتی و سایبری مقاومت و شکست اطلاعات، امنیت و توهم شکست‌ناپذیری استکبار بود. 

علیرضا یوسفی راستگو مسئول بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدانحجت‌الاسلام علیرضا یوسفی راستگو، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت آیت‌الله دامغانی همدان در گفت‌وگو با ایکنا‌ از همدان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در طول حدود هشت دهه حضور خود به دو انباشت دست زده است؛ اول انباشت سلاح‌های هسته‌ای، به‌گونه‌ای که گاه ششمین کشور دارنده و توسعه‌دهنده این سلاح به‌شمار می‌رود و دوم انباشت ظلم بر ملت محروم فلسطین، گفت: مبنای نظری دولت صهیونیسم در بخش دوم تبعیض‌ نژادی، توهین به کرامت انسانی، محافظت از خود به هر قیمت و توجیه اخلاقی هر عمل ضد اخلاقی است.

وی افزود: براساس این تئوری می‌توان کودک دو ساله را از پا درآورد، چراکه از نظر آنان احتمالاً 10 سال دیگر او یک جنگجو بر ضد این رژیم خواهد بود، همچنین بر این اساس قتل زنان، بی‌پناهان و دیگران مجاز است و تمام این‌‌ها اگر در راستای پیشبرد اهداف رژیم صهیونیستی باشد نام «عملیات پیشگیرانه» به خود می‌گیرد و قطع آب، برق و ارتباطات بی‌اشکال می‌شود.

مسئول بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان با بیان اینکه ️یهودیت صهیونیسم حتی یهودیت مذهبی را به گروگان می‌گیرد و به اقتضا چهره عوض می‌کند، تصریح کرد: در همین اواخر قبل از عملیات طوفان الاقصی و روزهای آغازین سال 1402 حدود 50 تُن بمب بر سر مردم غزه می‌ریزد و ذره‌ای خم به ابرو نمی‌آورد. گویا سازمان ملل، مجامع حقوق بشری‌ها، سران کشورها، مرتجعان منطقه به رویه این رژیم پلشت، عادت کرده و  قبح کار برای آن‌ها از بین رفته است.

وی اضافه کرد: اما اقتضای سنت الهی، امر دیگری است؛ سنت الهی بر این است که ممکن است انباشت سلاح‌های هسته‌ای و کشتار جمعی برای انباشت‌کننده به کار آید (که نمی‌آید)؛ اما انباشت ظلم، گریبان ظالم را می‌گیرد و این سنت الهی هیچ استثنایی ندارد. چنانکه آیات قرآن کریم نیز این مطلب را حکایت می‌کند، به‌گونه‌ای که خداوند در آیه 67 سوره هود فرمود: «وَأَخَذَ الَّذِينَ ظَلَمُوا الصَّيْحَةُ فَأَصْبَحُوا فِي دِيَارِهِمْ جَاثِمِينَ؛ و کسانی را که ستم کردند، فریاد مرگبار فرو گرفت، پس در خانه‌هایشان به رو درافتاده، جسمی بی‌جان شدند.» مردمی که در بزرگترین زندان دنیا، (نوار غزه) مورد ستم متراکم واقع شده‌اند به پا می‌خیزند و انفجار ظلم انباشت‌شده را عینیت می‌بخشند.

یوسفی راستگو ادامه داد: تصور کنید مردمی که در منطقه‌ای کوچک نوار غزه با 360 کیلومتر مساحت از همه طرف در محاصره رژیمی اطلاعاتی و امنیتی محبوس هستند و جز از طریق گذرگاه رفح آن هم با مصر هیچ راه دیگر ندارند، به عملیاتی دست می‌زنند که واجد چندین ویژگی است؛ اولین شکست بزرگ برای رژیم صهیونیستی در طول دوران حیات منحوسش از درون سرزمین‌های اشغالی است، غافلگیر شدن رژیم مغرور صهیونیست از سوی نیروهای حماس، با محاسبات عادی اصلاً قابل فهم نیست؛ مگر می‌شود بر مبنای روال طبیعی، در این زندان باریک، سطحی وسیع از آمادگی در غفلت نیروهای اطلاعاتی نه فقط موساد بلکه سیا، ام آی سیکس، پنتاگون و...ایجاد کرد.

مسئول بسیج اساتید حوزه علمه همدان گفت: ️از این‌رو این عملیات، قبل از اینکه پیروزی نیروهای مقاومت اسلامی در بُعد وارد کردن تلفات، اسیر گرفتن، گرفتن مناطقی از حاکمیت رژیم صهیونیستی باشد، فراتر از آن، پیروزی اطلاعاتی و سایبری مقاومت و شکست اطلاعات، امنیت و توهم شکست‌ناپذیری استکبار بود. البته به گمان ما آنچه این واقعه را قابل فهم می‌کند، فهم سنت الهی است که هیچ ظالمی نباید از فرجام انباشت ظلم خویش فارغ و خلاص باشد و ابتلا هم باید ناگهانی و به دست نیروهایی باشد که ظالم، آن‌ها را عددی به حساب نمی‌آورد و این از مطالعه سرگذشت هلاکت ظالمان در طول تاریخ به دست می‌آید.

یوسفی راستگو تصریح کرد: واقعا چه ساده و بیچاره‌اند کسانی که این ظالمان را تأیید می‌کنند یا خیال اعتماد به آنها را، به خامی، در خاطر می‌پرورند؛ این بیچارگی اگر از کسانی که ندای الهی قرآن را نشنیده‌اند، قابل فهم باشد ـ که نیست ـ از کسانی که کریمه‌ «وَ لاٰ تَرْكَنُوا إِلَى الَّذِينَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّكُمُ النّٰارُ» (هود:113) را شنیده‌اند، قابل درک نیست. به این مسلمان‌نمایان باید گفت: آتش حاصل از رکون به ظالم تنها آتش آخرت نیست؛ در همین دنیا وقتی دامن ظالم را می‌گیرد، شما را نه در زمان‌های دور و دراز، بلکه کوتاه و نزدیک نیز می‌سوزاند.

وی با اشاره به اینکه ویژگی‌های طوفان الاقصی منحصر در آن چه بیان شده نیست، اظهار کرد: این عملیات خیزشی است که به‌طور گسترده، مورد حمایت نیروهای مقاومت از سایر کشورهاست، از «فلاخن» به موشک، پهپاد و ستیز سایبری رسیدن را به باور ناباوران درآوردن است،️ روی پای خود ایستادن است هر چند از گفتمان‌های اسلامی و انقلابی از ایران و... الهام گرفته‌ شده باشد.

یوسفی راستگو در پایان گفت: با توکل به خدای بزرگ، مدیران زیرک و مجریان توانمند و از خودگذشته این حرکت نباید خدای ناکرده، دچار غرور و پس از آن، اختلاف و عبور از مرز شریعت شوند؛ پدیده‌ای که دشمن بیش از هر چیز به آن نیازمند است.

انتهای پیام
captcha