تلاش امپراتوری دروغ غرب برای کتمان جنایات رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4178111
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
سردار جلالی مطرح کرد:

تلاش امپراتوری دروغ غرب برای کتمان جنایات رژیم صهیونیستی

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: امپراتوری دروغ غرب روزانه ده‌ها هزار اثر و پیام جعلی خلق می‌کند و به اندازه‌ای این دروغ‌ها وقیحانه هستند که می‌گویند بیمارستان المعمدانی را خود حماس تخریب کرده، نه رژیم صهیونیستی!

سردار جلالی

به گزارش خبرنگار ایکنا، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور امروز 5 آبان، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، با اشاره به تحولات غزه و حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس گفت: ما درگیر یک جنگ نسل‌کشی در غزه هستیم و اینکه رژیم صهیونیستی با هدایت و دخالت مستقیم آمریکایی‌ها مردم غزه را آشکارا به شهادت می‌رساند و رسماً در برابر چشمان جهانیان آن را اعلام می‌کند. رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است و اصل وجودش خجالت‌آور است. مسئله فلسطین اول یک مسئله انسانی و بعد اسلامی و بعد ایرانی بوده و هدف اصلی این رژیم تحقق نیل تا فرات است و در این راستا همه نگاهش به اشغال سرزمین‌های اسلامی دوخته شده است.

وی افزود: مقابله بارژیم صهیونیستی تکلیفی است که بر دوش همه مسلمانان قرار دارد و باید مسلمانان این را مدنظر قرار دهند. اگر نتوانیم با رژیم صهیونیستی مقابله کنیم حتماً دشمنی‌هایش را در جاهای دیگر و به طرق دیگر ادامه خواهد داد.

شکست ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان کرد: باید شکستن ابهت ارتش پوشالی رژیم صهیونیستی را مدنظر قرار داد و در این راستا رویکرد آفندی داشت. رژیم صهیونیستی مدعی است قوی‌ترین سیستم‌های بازدارنده اطلاعاتی و عملیاتی را در اختیار دارد ولی چنان ضربه‌ای در عملیات طوفان الاقصی متحمل شد که ترمیم‌ناپذیر است. امروز رژیم صهیونیستی و جناح غرب در برابر مسلمانان صف‌بندی کرده‌اند و کاری می‌کنند تا صدای مردم مظلوم غزه به دنیا نرسد و هزاران حساب کاربری متعلق به حماس و طرفدارانش را هم مسدود می‌کنند و 850 هزار پیام مرتبط با حماس را روزانه فیلتر می‌کنند و این نشان می‌دهد آنهایی که شعار آزادی سر می‌دهند فقط در حد شعار است و در عمل واقعیت چیز دیگری است.

سردار جلالی با بیان اینکه فلسطینی‌ها را تروریست می‌نامند درصورتی که دفاع حق اولیه و مشروع هرکسی است، گفت: دشمن حق دفاع مشروع را از فلسطین سلب کرده و آن را حق رژیم صهیونیستی می‌داند و بایدن و سران فرانسه و انگلیس در عمل این را نشان می‌دهند. رژیم صهیونیستی امروز متزلزل شده ولی غرب این را نمی‌پذیرد و تنها حق دفاع را ازآن این رژیم می‌داند. غرب برای خلق اخبار دروغ و غلط در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی از همه فناوری‌ها استفاده می‌کند و حتی از هوش مصنوعی برای تصویرسازی‌های دروغ بهره می‌برد. امپراتوری دروغ غرب روزانه ده‌ها هزار اثر و پیام جعلی خلق می‌کند و به اندازه‌ای این دروغ‌ها وقیحانه هستند که می‌گویند بیمارستان المعمدانی را خود حماس تخریب کرده است!

وی بیان کرد: امروز رسانه‌های جهان اسلام و آزادی‌خواهان تکلیف دارند بیایند وسط میدان و جنایات رژیم صهیونیستی را افشا کنند. هفت هزار شهید و 17 هزار مجروح نتیجه یک جنایت است در این 20 روز علیه مردم مظلوم غزه اتفاق افتاده و آنهایی که ادعای حمایت از حقوق بشر را دارند این آمارها را نادیده می‌گیرند.

به گفته رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور؛ تکلیف رسانه‌ای در جنگ روایت‌ها خیلی مهم است.

نقش سازمان پدافند غیرعامل در ارتقای تاب‌آوری جامعه

سردار جلالی با بیان اینکه در هشتم آبان 82 با دستور مقام معظم رهبری سازمان پدافند غیرعامل تشکیل شد، گفت: این سازمان برای ارتقای تاب‌آوری ملی و هماهنگی بخش دفاعی و غیرنظامی شکل گرفته است. پدافند غیرعامل مجموعه‌ای از اقداماتی است که بدون استفاده از سلاح و از طریق افزایش تاب‌آوری، صیانت و حفاظت از مردم در برابر تهدیدات و با تمرکز بر بخشی از تهدیدات عمل می‌کند و تلاش دارد اعتماد به نفس و رفاه را برای مردم و حکومت به وجود آورد.

وی بیان کرد: در 15 سال گذشته همواره دشمن تلاش کرده به زیرساخت‌های غیرنظامی کشورمان آسیب وارد کند و رفاه مردم و آسایش مردم را هدف قرار داده است ولی سازمان پدافند غیرعامل به دنبال این است که رفاه مردم و اعتماد مردم را آسیب‌ناپذیر سازد. ما برای حفاظت از خدمات زیربنایی کشور تلاش‌های بسیاری کرده‌ایم و با همکاری دانشگاه‌ها طراحی برنامه عملیاتی حفاظت از زیرساخت‌های کشور را در دستور کار قرار داده‌ایم و متناسب با ظرفیت استان‌ها و شهرها برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته‌ایم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه ما با برگزاری رزمایش‌ها به حد بالایی از آمادگی دست پیدا کرده‌ایم، گفت: در حوزه سایبری و شیمایی و هسته‌ای اقدامات خوبی انجام شده است. مثلاً در حوزه سایبری دشمن تلاش کرد در اغتشاشات سال گذشته به زیرساخت‌های سایبری کشور آسیب وارد کند، ولی ما در آن مقطع ده‌ها حمله را دفع کردیم. ما امروز با خودکفایی در حوزه سایبری روبه‌رو هستیم و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شرکت‌های دانش‌بنیان، صنعت دفاع سایبری را به‌روز کرده‌ایم و در این زمینه از ضدبدافزار سایبری ساخت داخل در برابر حملات سایبری بهره می‌بریم و از آن در برابر حملات سایبری سال گذشته استفاده کردیم.

سردار جلالی در پایان تصریح کرد: در حوزه بیولوژیکی هم اقدامات خیلی خوبی انجام شده طوری که مجهزتری آزمایشگاه‌های بیولوژیکی را بعد از کرونا در کشور تأسیس کرده‌ایم. تمام تلاش ما این است که بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم تا اعتمادشان سلب شود.   

انتهای پیام
captcha