بخش معارفی مسابقات قرآن اوقاف همدان برگزار شد
کد خبر: 4178232
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵

بخش معارفی مسابقات قرآن اوقاف همدان برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن استانی در رشته‌های معارفی بات رقابت 300 نفر در همدان برگزار شد.

مجتبی جمالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدانمجتبی جمالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: هفته گذشته مرحله استانی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در بخش معارفی در رشته‌های تفسیر قرآن، تفسیر نهج‌البلاغه و تفسیر صحیفه سجادیه برگزار شد.

وی افزود: نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات مشخص شدند، اما هنوز حد نصاب راهیابی به مرحله کشوری اعلام نشده که ممکن است این حد نصاب از سه نفر حائز رتبه‌های اول تا سوم بیشتر و یا از این تعداد کمتر باشد.

جمالی تصریح کرد: ۳۰۰ نفر در مرحله شهرستانی این مسابقات شرکت کرده بودند که از این تعداد ۳۲ نفر به مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات معارفی قرآن راه یافتند و هفته گذشته با یکدیگر به رقابت پرداختند‌.

وی در ادامه با اشاره به مسابقات آوایی این دور از مسابقات نیز گفت: مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن در بخش آوایی برگزار شده است که فایل صوتی ۱۵ نفر از متسابقان راه یافته به این مرحله ضبط و به تهران ارسال شده است که در این حوزه نیز هنوز منتظر اعلام حد نصاب‌ها از سوی تهران هستیم.

انتهای پیام
captcha