بزرگداشت شهدای مظلوم غزه در رشت برگزار شد
کد خبر: 4178371
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲

بزرگداشت شهدای مظلوم غزه در رشت برگزار شد

بزرگداشت شهدای مظلوم غزه و حمایت از جبهه مقاومت با سخنرانی محمد جلائی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان امروز، 6 آبان‌ماه به همت ستاد عتبات گیلان و موکب‌داران سنگر و کوچصفهان در گلزار شهدای رشت برگزار شد.

بزرگداشت شهدای مظلوم غزه در رشت برگزار شد

به گزارش ایکنا از گیلان، محمد جلائی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان امروز، 6 آبان‌ماه در بزرگداشت شهدای مظلوم غزه و حمایت از جبهه مقاومت که به همت ستاد عتبات گیلان و موکب‌داران سنگر و کوچصفهان در گلزار شهدای رشت برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد و قلب جهانیان را به درد آورده، در طول 75 سال که این سرزمین توسط غاصبین اشغال شده، نقطه عطفی است که نمایانگر تحقق وعده الهی است.

وی با بیان اینکه شهادت فرزندان خردسال و نوزادان در کنار مادران و خواهران آنها، ددمنشی این رژیم غاصب را چندبرابر کرده، افزود: مسجد الاقصی قبله اول مسلمین بوده که مورد تأیید همگان است و همین پیامی برای جهانیان می‌باشد که نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش‌های ضد استکباری نشان می‌دهند.

جلائی با بیان اینکه روشنفکران غربی در داخل و خارج عملا کارگران رژیم صهیونیستی هستند که امروز عیان شد، گفت: معتقدیم امام راحل و شهدای ما ادامه دهنده راه دین هستند، انقلاب ما دین را در جهان احیا کرد، حتی رسانه‌هایی‌ که پول گرفتند تا بر علیه انقلاب، دین و نظام حرف بزنند امروز با دیدن جنایات رژیم صهیونیستی نمی‌توانند ساکت باشند زیرا برای اینکه خود را حتی به ظاهر از جبهه ظالمان دور ‌کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان هم که در قلب با رژیم صهیونیستی هستند با دیدن این جنایات نمی‌توانند سکوت کنند، زیرا حضور مردم سراسر جهان برای محکومیت کودک‌کُشی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را می‌بینند؛ آنچه که امروز در جهان شاهد هستیم برگرفته از فرمایش امام راحل وقتی قیام ملت ایران علنی شد و دل‌ها همه به یک سو برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی رفت، فرمودند «من مطمئن شدم که دست غیب که همان هدایت الهی بوده در کار است».

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان بیان کرد: امروز مردم در آمریکا شعار مرگ بر اسرائیل سر داده‌اند و این نشان می‌دهد آرمان‌های استکبارستیزانه ما درست و الهی است، بدانید این تجمعات مردمی در مقاطع مختلف مصداق آیات قرآن است که باید در زندگی رعایت کنیم.

جلائی با اشاره به آیه «‌وَلا تَهِنوا وَلا تَحزَنوا وَأَنتُمُ الأَعلَونَ إِن كُنتُم مُؤمِنينَ؛ و سست نشوید و غمگین نگردید! شما برترید اگر ایمان داشته باشید»، تصریح کرد: آنهایی که در این تجمعات همراه نیستند، سست بنیان بوده، آنهایی که به هر بهانه‌ای دست‌اندازی می‌کنند بدانند یا جزو صهیون هستند یا باید در جبهه حق بایستند.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی امروز از واژگان مقاومت، صبر و جهاد می‌ترسد، بیان کرد: امروز گردهم آمدیم تا این واقعیت را فریاد بزنیم که در مسیر اربعین حسینی برای مقابله با ظلم و استکبار با بصیرت و تمام قوا در حرکت هستیم، به تعبیر قرآن برائت ما از مشرکین است، بدانید این تجمعات اثرش را در جهان می‌گذارد و کوچک‌ترین وعده «پیروزی جبهه حق» است. ما چه شهید و یا چه پیروز شویم، پیروز هستیم، فرمان رسول اکرم و ائمه اطهار و مقام معظم ولایت را شنیده‌ایم و زیر این بیرق صبر و بردباری ایستاده‌ایم.

انتهای پیام
captcha