کشور‌های اسلامی به فکر چاره اساسی برای پایان رنج‌های مردم فلسطین باشند
کد خبر: 4178390
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶
استاد حوزه علمیه سلطانیه مزار شریف:

کشور‌های اسلامی به فکر چاره اساسی برای پایان رنج‌های مردم فلسطین باشند

استاد حوزه علمیه سلطانیه مزارشریف افغانستان گفت: رهبران سیاسی کشور‌های اسلامی به فکر چاره اساسی برای پایان دادن به رنج‌های ۷۰ ساله مردم مظلوم فلسطین باشند و با ایجاد یک سیستم تهاجمی و دفاعی مشترک برای همیشه جهان اسلام را از شر فتنه‌آفرینی‌های اسرائیل خلاص کنند.

عباس فیاضی، استاد حوزه علمیه سلطانیه مزارشریف

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام عباس فیاضی، استاد حوزه علمیه سلطانیه مزار شریف در افغانستان، عصر امروز، ششم آبان در آیین بزرگداشت شهدای غزه که به همت مدارس پیوسته و همکار نمایندگی المصطفى در کابل برگزار شد، اظهار کرد: ما در این مراسم آمده‌ایم که علیه جنایات رژیم جعلی اسرائیل در فلسطین اشغالی و نوار غزه ضمن محکوم کردن این اقدامات آن را مصداق بارز جنایت علیه بشریت دانسته و انزجار خود از قساوت‌پیشگی رژیم صهیونیستی ابراز داریم.

وی در این مراسم ضمن محکوم کردن بمباران‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌پناه غزه با استناد به سخنان بزرگان و رهبران انقلابی جهان اسلام، افزود: امام موسی صدر رژیم صهیونیستی را شّر محض اعلام می‌کرد و امام خمینی(ره) این رژیم سفاک را غده سرطانی می‌دانست که هرچه زمان می‌گذرد معنای شر بودن و غده سرطانی بودن رژیم اسرائیل نه تنها برای جهان اسلام بلکه برای کل بشر مکشوف‌تر می‌گردد.

استاد حوزه علمیه سلطانیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وظیفه مسلمانان و کشور‌های اسلامی نسبت به سرنوشت فلسطین، گفت: حمایت از مقاومت بر حق فلسطینیان ضمن اینکه وظیفه انسانی و اسلامی هر مسلمان است، باید رهبران سیاسی کشور‌های اسلامی نیز باید به فکر چاره اساسی برای پایان دادن به رنجای ۷۰ ساله مردم مظلوم فلسطین باشند و با ایجاد یک سیستم تهاجمی و دفاعی مشترک برای همیشه، جهان اسلام را از شر فتنه‌آفرینی‌های رژیم کودک‌کش اسرائیل خلاص کنند.

حجت‌الاسلام فیاضی با اشاره به آسیب‌پذیری شدید رژیم صهیونیستی در مقابل حملات جبهه مقاومت تصریح کرد: علاوه بر جنگ و اقدامات نظامی، اهرم‌های فشار بر رژیم اسرائیل در جهان اسلام کم نیست که از آن‌ها برای نابودی و یا حداقل تمکین این رژیم به مقررات بین‌المللی می‌توان استفاده کرد. این جلسه با دعا برای پیروزی رزمندگان مقاومت فلسطین به پایان رسید.

انتهای پیام
captcha