انتشار فراخوان مسابقه «دوست فلسطینی من» در همدان
کد خبر: 4178465
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

انتشار فراخوان مسابقه «دوست فلسطینی من» در همدان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان از انتشار فراخوان مسابقه هنری و ادبی «دوست فلسطینی من» در این استان خبر داد.

معصومه ابراهیمی هژیر، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدانمعصومه ابراهیمی هژیر، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، به مجموعه اقدامات این کانون در راستای حمایت از کودکان غزه اشاره کرد و گفت: فراخوان مسابقه هنری و ادبی «دوست فلسطینی من» در دو بخش نقاشی و نامه‌نگاری، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه با هدف تقویت حس انسان‌دوستی و همبستگی با کودکان فلسطینی، تحکیم روابط و ارتقای دوستی و ایجاد فضای همدلی با کودکان فلسطینی برگزار می‌شود، افزود: این مسابقه از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش هنری شامل نقاشی و بخش ادبی شامل نامه‌نگاری ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه گروه‌های سنی ۷ و ۸ سال، نونهال ۹، ۱۰ و ۱۱ سال، نونگاه ۱۲، ۱۳ و ۱۴ سال و نوجوان ۱۵، ۱۶ و ۱۷ سال می‌توانند در مسابقه «دوست فلسطینی من» شرکت کنند، گفت: هر شرکت‌کننده می‌تواند تنها یک اثر در هر بخش ارسال کند، علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه تا پنجم آذرماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را به سامانه جشنواره‌ها و رویدادها به نشانی kanoonfest.ir ارسال کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان همچنین از ویژه‌برنامه «سروهای کوچک» خبر داد و افزود: این برنامه با حضور هزار نفر از کودکان عضو کانون در حمایت از کودکان غزه در حسینیه امام(ره) برگزار شد. در این مراسم کودکان پرچم غزه را بر کف دست و صورت خود نقاشی کردند و با عروسک‌های کانون عکس یادگاری گرفتند و شعار غزه زنده است، مرگ بر اسرائیل را سر دادند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان همچنین از هنرنمایی مربیان کانون در راستای حمایت معنوی از مردم مظلوم غزه خبر داد و گفت: مربیان این کانون اقدام به شعارنویسی بر روی شیشه اتومبیل‌ها با شعارهای حمایتی از مردم غزه کردند.

وی همچنین با اشاره به اجرای برنامه فلسطین مقاومت تا پیروزی در اسدآباد بیان کرد: به‌منظور حمایت از مردم غزه قصه‌گویی درباره کودکان فلسطین و نیز نقاشی درباره این کودکان و بیان احساسات در قالب هنر از دیگر برنامه‌های کانون است.

انتهای پیام
captcha