رژیم جعلی اسرائیل حریف مقابله با حماس نمی‌شود
کد خبر: 4178479
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
استاندار خراسان‌جنوبی:

رژیم جعلی اسرائیل حریف مقابله با حماس نمی‌شود

جواد قناعت با اشاره به وقایع اخیر غزه گفت: اکنون مردم مظلوم غزه تحت محاصره هستند و رژیم جعلی و غیرقانونی اسرائیل چون حریف مقابله با حماس نمی‌شود تمام دق دلی خود را با بمباران بر سر مردم و کودکان و زنان مظلوم خالی می‌کند.

جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی، ششم آبان‌ماه در جمع مردم بخش جلگه ماژان شهرستان خوسف اظهار کرد: بعد از استقرار دولت سیزدهم در سطح کشور شاهد کارهای خوبی هستیم البته این به معنای این نیست که مشکلی نداریم.

وی با اشاره به حضور رئیس‌جمهور، وزرا و مدیران در بین مردم افزود: در جلسه امروز شورای اداری خوسف با حضور مدیران کل استانی مصوبات بسیار خوبی برای ماژان داشتیم.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به عقب‌ماندگی‌های تاریخی استان در حوزه آب، راه و بهداشت ادامه داد: در طول دولت سیزدهم، خراسان‌جنوبی رتبه اول کشور را در بحث احداث باندهای دوم کسب کرده و نزدیک ۲۷۰ کیلومتر باند دوم احداث شد.

به گفته وی انتقال آب دریای عمان در مصوبات قبلی فقط برای استان سیستان و بلوچستان بود، اما با پیگیری‌هایی که انجام شد انتقال آب به استان خراسان‌جنوبی هم در مصوبه قرار گرفت.

قناعت با بیان اینکه اکنون خراسان‌جنوبی برای انتقال آب دریای عمان در مرحله سوم یعنی مسیرسازی قرار دارد، افزود: این دولت در حال انجام کارهای زیربنایی، اساسی و کلیدی در خراسان‌جنوبی است که از جمله آن موضوع احداث راه‌آهن و خط انتقال گاز از دشتک زابل برای جبران افت فشار گاز در زمستان است.

وی با ذکر این نکته که در حال حاضر پروژه انتقال گاز به استان پیشرفت فیزیکی خوبی دارد، گفت: برآورد هزینه این پروژه حدود هشت هزار میلیارد تومان یعنی دو برابر بودجه استانی خراسان‌جنوبی است و تا هفته دولت سال ۱۴۰۳ این پروژه بزرگ افتتاح خواهد شد.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه امروز فضای کشور، فضای کار و تلاش است و شأن مدیران نیز خدمت کردن به مردم است، بیان کرد: میزان مشارکت در انتخابات پیش‌رو بسیار حائز اهمیت است چون برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اقتدار و برای کشور امنیت ایجاد می‌کند.

قناعت تأکید کرد: هر چه میزان مشارکت در انتخابات بالاتر باشد میزان خباثت دشمن نسبت به جمهوری اسلامی ایران کمتر می‌شود چون پشتوانه قوی مردمی را می‌بیند.

به گفته وی در جلسه بخشداری ماژان در حوزه آب، جاده مزار شاه سلیمان علی، چمن مصنوعی، استقرار پزشک، تکمیل باند دوم مسیر خوسف به سمت دیهوک، آماده‌سازی زیرساخت‌های شهرک گلخانه‌ای ماژان، احیا و مرمت قنوات و معابر و عمران شهری تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

وی به انعقاد قراردادی با قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن جتبی(ع) اشاره کرد و افزود: یکی از موضوعات در این زمینه آبرسانی به روستاهاست که بر همین اساس تا پایان دولت سیزدهم، تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان خراسان‌جنوبی آبرسانی شوند.

استاندار خراسان‌جنوبی در ادامه سخنانش با اشاره به وقایع اخیر غزه اشاره کرد و گفت: اکنون مردم مظلوم غزه تحت محاصره هستند و رژیم جعلی و غیرقانونی اسرائیل چون حریف مقابله با حماس نمی‌شود تمام دق دلی خود را با بمباران بر سر مردم و کودکان و زنان مظلوم خالی می‌کند.

قناعت با بیان اینکه امام خمینی(ره) از رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی نام‌ برده‌اند، افزود: در این ۷۰ سال رژیم غاصب اسرائیل بیش از ۲۰ جنگ را شروع کرده و هیچ همسایه‌ای در اطرافش نیست که مورد حمله و تجاوز قرار نگرفته باشد.

به گفته وی کشتار و نسل‌کشی مردم غزه بسیار دردناک است، اما در کنار این صحنه‌ها شاهد اتفاقات دیگری هم هستیم و برای اولین‌بار در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، پیش‌نویس قطعنامه برقراری آتش‌بس انسان‌دوستانه در غزه با ۱۲۰ رأی موافق به تصویب رسید و این خودش یک پیروزی است که برای اولین‌بار در سازمان ملل قطعنامه‌ای علیه اسرائیل تصویب می‌شود.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه اسرائیلی که می‌خواست به‌صورت مستقیم ایران را تجزیه کند، اکنون به‌گونه‌ای زمین‌گیر شده که حریف حماس هم نمی‌شود و در مقابل خانه‌های مردم را بمباران و تخریب می‌کند.

انتهای پیام
captcha