۱۳ آبان فرصتی برای اعلام انزجار به جنایات اسرائیل است
کد خبر: 4178550
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

۱۳ آبان فرصتی برای اعلام انزجار به جنایات اسرائیل است

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه جنایات رژیم جعلی اسرائیل نشان‌دهنده هراس آنها از موج بیداری ضد استکباری ملت‌هاست، گفت: باید از فرصت ۱۳ آبان برای اعلام انزجار خود نسبت به جنایات اسرائیل استفاده کنیم.

کیا عاشوری سرپرست فرمانداری رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، کیا عاشوری، سرپرست فرمانداری رشت امروز، هفتم‌ آبان‌ماه در جلسه ستاد راهپیمایی ۱۳ آبان، روز ملی استکبارستیزی که با حضور حجت‌الاسلام اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ۱۳ آبان برگ زرینی در تاریخ کشور بوده که به نام تقابل حق و باطل شناخته شده است.

وی افزود: تبعید امام در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ به تعبیر امام راحل انقلاب دوم، سبب شد تا این روز بزرگ به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تقویم کشور نامگذاری شود، این سه رویداد در زمان‌های مختلف بوده اما ماهیت آنها در پیروزی انقلاب تأثیر داشت.

سرپرست فرمانداری رشت گفت: ۱۳ آبان روز مبارزه با کفر و فریاد همه آزادی خواهان است، در این برهه ۱۳ آبان فقط مختص ایران و ایرانیان نیست، در خیلی از کشورها به تأسی از ایران اسلامی، در این روزها که شاهد جنایات رژیم صهیونیستی هستیم ملت‌ها به دادخواهی از مردم مظلوم فلسطین بپا خواستند و فریاد ضد استکباری خود را سردادند.

عاشوری با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین بیان کرد: خیلی از کشورهایی که مدعی دموکراسی هستند یا رسانه‌های بین‌المللی در مورد اتفاقات غزه سکوت کردند، آنها تصور می‌کنند با نادیده گرفتن این کشتار وحشیانه، مقاومت خاموش می‌شود.

وی با بیان اینکه جنبش حماس برگرفته از بسیج کشور ماست، تصریح کرد: جنایات رژیم جعلی اسرائیل نشاندهنده هراس آنها از موج بیداری ضد استکباری ملت‌هاست و به هیچ عنوان نمی‌تواند آبروی از دست رفته خود را بازیابد؛ مطمئن هستیم رژیم صهیونیستی کشتار وحشیانه‌ای که انجام می‌دهد، آتشش وی را میسوزاند.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه باید از فرصت ۱۳ آبان برای اعلام انزجار خود نسبت به جنایات اسرائیل استفاده کنیم، گفت: امسال تجمع ۱۳ آبان‌ماه باید پرشورتر از سنوات گذشته برگزار شود تا فریاد ضد استکباری ملت ایران باعث هراس بیشتری بر پیکره این رژیم جعلی شود.

وی گفت: دانش‌آموزان، دانشجویان، نسل جوان و نوجوان ما که سکاندار این انقلاب هستند، باید بیشتر با جنایات اسرائیل و حامیانش آشنا شوند تا درک درستی از اقتضائات انقلاب داشته باشند، آنها باید بدانند که امنیت و آرامش و اقتدار بین‌المللی کشور ما به سادگی به دست نیامده و همه اینها با وجود دسیسه‌ها و توطئه‌های مختلف کسب شده که باید آن را حفظ و صیانت کنیم، انقلاب ما به برکت خون شهدا و رهبری امام و مقام معظم رهبری روز به روز بالنده‌تر شده است.

انتهای پیام
captcha