راهیابی 70 نفر از دارالقرآن ناحیه امام حسین(ع) کرج به مرحله استانی مسابقات قرآن بسیج
کد خبر: 4178556
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

راهیابی 70 نفر از دارالقرآن ناحیه امام حسین(ع) کرج به مرحله استانی مسابقات قرآن بسیج

مسئول دارالقرآن ناحیه امام حسین(ع) کرج از راهیابی 70 فعال قرآنی این مرکز به مرحله استانی سی‌امین دوره مسابقات قرآن بسیج خبر داد.

وحید قاسمی‌وند، مسئول دارالقرآن ناحیه امام حسین (ع) کرج

وحید قاسمی‌وند، مسئول دارالقرآن ناحیه امام حسین(ع) کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از راهیابی 70 فعال قرآنی این مرکز به مرحله استانی سی‌امین دوره مسابقات قرآن بسیج خبر داد و گفت: این مسابقات در چهار رشته فردی، خانوادگی، گروهی و ایده‌های خلاقانه در چهار مرحله بین مساجد و پایگاه‌ها(محله‌ای)، شهرستان، استان و کشوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع یک هزار و 500 نفر از فعالان قرآنی برای شرکت در مرحله حوزه‌ای این دوره از مسابقات ثبت‌نام کردند، افزود: این دوره از مسابقات در 9 حوزه بسیج(پنج حوزه برای بانوان و چهار حوزه برای آقایان) برگزار شد و در نهایت ۲۴۰ نفر از بانوان و 120 نفر از آقایان در مرحله شهرستانی این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این مسئول بیان کرد: از بین شرکت‌کنندگان مرحله شهرستانی در مجموع 70 نفر به مرحله استانی این مسابقات راه یافتند که از این تعداد 24 نفر آقا و مابقی خانم هستند.

قاسمی‌وند در پایان با اشاره به اینکه برگزیدگان مرحله استانی این دوره از مسابقات به مرحله کشوری می‌روند، گفت: طرح این دوره از مسابقات و رشته‌ها به‌گونه‌ای در نظر گرفته شده که عموم بسیجیان و آحاد مردم بتوانند در این مسابقات شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha