انتخابات پرشور پاسخ محکم ملت ایران به دشمنان خواهد بود
کد خبر: 4178766
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
استاندار اردبیل:

انتخابات پرشور پاسخ محکم ملت ایران به دشمنان خواهد بود

سیدحامد عاملی برگزاری پرشور انتخابات در سال جاری را پاسخ محکم ملت ایران به دشمنان دانست و گفت: شرکت در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح، در سرنوشت اقتصادی و اجتماعی مردم بسیار اثرگذار خواهد بود.

سیدحامد عاملی، استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، هفتم آبان‌ماه، در نشست با اعضای هیأت نظارت بر انتخابات استان بیان کرد: برگزاری پرشور و سالم انتخابات در سال جاری دارای اهمیت بوده و پاسخی محکم و با صلابت از سوی ملت ایران به دشمنان خواهد بود.

وی افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس، هم‌چون گذشته یک پیام با اقتدار کامل به دشمنان ایران اسلامی خواهد بود و قطعا در مواضع و سیاست‌های ظالمانه دشمنان علیه ملت ایران تأثیر خواهد گذاشت.

استاندار اردبیل ادامه داد: شرکت در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح، در سرنوشت اقتصادی و اجتماعی مردم بسیار اثرگذار خواهد بود تا نمایندگانی در مجلس شورای اسلامی حضور یابند که دغدغه پیشرفت و بهبود وضعیت مردم را داشته باشند.

عاملی اظهار کرد: باید همه دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در راستای برگزاری انتخابات در سال جاری همکاری‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام
captcha