امروز بیداری انسانی در جهان در حال وقوع است
کد خبر: 4178859
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
یکی از علمای یمن:

امروز بیداری انسانی در جهان در حال وقوع است

یکی از علمای یمن گفت: امروز بیداری جهانی و به تعبیر من بیداری انسانی در جهان در حال وقوع است و مردم همه جای دنیا از انگلستان تا آمریکا و اروپا علیه رژیم اسرائیل و غرب یکپارچه به تظاهرات دست می‌زنند.

سید یحیی الشریف، از علمای یمن

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام سید یحیی الشریف، از علمای یمن عصر امروز دوشنبه هشتم آبان در نشست فرهنگی تبیینی در جمع اساتید و کادر دانشگاه مجازی جامعه المصطفی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در نوار غزه، با تأکید بر سخن امام(ره) مبنی بر غده سرطانی بودن رژیم اسرائیل، اظهار کرد: تعبیر امام راحل(ره) که رژیم اسرائیل یک غده سرطانی است، حقیقتاً یک امر قطعی و صحیح می‌باشد. سرطان نوعی بیماری است که در ابتدا یک بخش از بدن را و سپس همه بدن را فراگرفته و بیمار می‌کند، رژیم اسرائیل برای منطقه و جهان اسلام مثل سرطان است. بسیاری از جریانات و مشکلات در جهان اسلام مثل جنگ‌ها، وهابیت تکفیری، داعش و از بین رفتن هزاران نفر از مسلمانان، ناشی از همین غده سرطانی است.

وی ادامه داد: این رژیم با حمایت غرب و آمریکا جهت تسلط و کنترل منطقه در بین مسلمانان شکل گرفت و امروز می‌بینیم که در حال زوال است. نابودی این رژیم برای منطقه و چه بسا برای کل جهان باعث امنیت خواهد شد.

این عالم یمنی با تأکید بر نقش استکبارستیزی حکومت یمن گفت: امام خمینی(ره) بر دو محور تأکید داشتند، محور اول استکبارستیزی و استقلال کشور و محور دوم، آگاهی و امید مردم به آینده و زمینه‌سازی ظهور امام عصر(عج)؛ این مطلبی است که رهبر معظم انقلاب و همچنین الحوثی، رهبر یمن نیز بر آن تأکید دارند.

وی با تأکید بر پیروزی جبهه مقاومت و حماس بیان کرد: عملیات طولان الاقصی، مثل زلزله است، زلزله‌ای که اول رژیم اسرائیل و بعد غرب و آمریکا را لرزاند. در میدان، غزه پیروز است که تعبیر من، پیروزی خون بر شمشیر است. ایجاد فضای ذهنی برای انحراف از پیروزی توسط رژیم صهیونیستی متأثر از تبلیغات علیه محور مقاومت و طرح شبهاتی درباره حماس است.

سید یحیی الشریف خاطرنشان کرد: امروز بیداری جهانی و به تعبیر من بیداری انسانی در جهان در حال وقوع است؛ و مردم همه جای دنیا از انگلستان تا آمریکا و اروپا علیه اسرائیل و غرب یکپارچه به تظاهرات دست می‌زنند. ما با حضور در میدان بیداری اتفاق افتاده باید از این فرصت استفاده کنیم، چرا که رژیم اسرائیل نفس‌های آخر را می‌کشد. اگر چه مدیریت آن‌ها خوب است ولی ما نباید موقعیت خود را از دست بدهیم.

وی با تأکید بر اینکه طوفان الاقصی امنیت و قدرت پوشالی اسرائیل را به نابودی کشاند، تصریح کرد: حضور کشور‌های غربی، حمایت همه‌جانبه و نقش مستقیم آمریکا در جنگ و درگیری‌ها و اختلافات داخلی رژیم اسرائیل نشانه نزدیکی این رژیم به مرحله نابودی بوده و این فروپاشی الان هویدا شده است. باید این نکته را درک کرد که امنیت رژیم اسرائیل امنیت آمریکا است و با از بین رفتن اسرائیل، امنیت غرب نیز بهم خواهد خورد، برای همین شدیداً از آن دفاع می‌کنند.

این عالم یمنی گفت: امروز پدیده مهاجرت به اسرائیل نه اینکه معکوس شده بلکه تبدیل به فرار شده است و برای نجات جان خود حتی مبلغان مهاجرت به اسرائیل نیز درصدد فرار از اسرائیل هستند.

انتهای پیام
captcha